Omgång 50 (25/26): Färjestads BK - HV71

Käften Anton

3 gillningar

Asså visst. Fjärdekedjan har varit bra. Men du behöver ju inte ta i så du spricker, Blomman…

1 gillning

Fan vad lack man blir på Frölunda, förlorar ju fan mot alla bottenkonkurenter

1 gillning

Det spelar ingen roll. Hv är körda oavsett

1 gillning

Hahaha

Varför byter inte blomman målvakt?

Det är tredje perioden.

Vi har två skott fler framåt än insläppta mål.

Borgman är så vek…

2 gillningar

Vafan håller Borgman på me

Skönt kunde man stänga av misären istället

Så Lätt Så Lätt! Helt bedrövligt hur de kan se ut som det gör. Helt stört!

1 gillning

Borgman måste ju vara en av hvs mest överskattade spelare

1 gillning

Att Linköping skulle slå ut HV som de kommer göra med Blomman i båset är ngt som jag aldrig någonsin vill uppleva.

Tror faktiskt det här är höjden av förnedring.

HV totalt underlägsna motståndet. FBK drar ifrån till 2-0.

HV reducerar på ett av sina få skott.

FBK ba, Jaha. Då får vi växla upp igen.
4-1.

HV får två mål till på sin helt orimliga skotteffektivitet.

FBK ba. Jaha. Då går vi 5-3 då.

2 gillningar

Varför är Pasic inne?

Med lite tur når vi tvåsiffrigt antal skott ikväll.

Precis. Mardröm. Håll ut, LHC. Lös kontraktet

Jag kan ju läsa fel men ser ut som att WIN varit inne på 3 mål bakåt ikväll.

Med det sagt, håller med. Ta ett glas vatten Anton, för fan

1 gillning

chanslösa…

Det känns som att hela säsongen har varit en förnedring, de har förlorat det mesta.