Ett glas vatten, nä ..han borde börja ha något annat drickbart, då kanske han kan börja tänka klart ..
Pardon the French. Men att glänsa i HV just nu är lite som att vara bäst i särskolan.
Precis, men vann mot HV
Asså borgman? Herregud vad usel du är…
Borgman för fan. Testa att Passa pucken för den är Snabbast på Isen.
Tycker det ser ut som att Borgman vill bryta kontraktet, han vill åka ner med andra ord
Det värsta av allt är att det är piss-LHC vi kommer möta i kvalet.
OM dom skickar ner oss så ger jag fan upp på föreningen helt.
Pasic spelar på Luotos plats, ny skada eller bänkad tro?
Mycket av det där ser helt nervänt ut (ordval?), utan att vara expert på statistik tycker i alla fall jag att det inte ser bra ut.
Spelar la igång pasic inför kvalet
Fint att sänka Sandström lilla självförtroende som han hade.
Jag skäms tamejfan att heja på detta jävla loosergäng!
De siffrorna vill jag gärna se, men det ser ut som samma graf två gånger.
2 extra ögon och spelet blev än sämre, ingenting är längre som förut….tralalala
Kan ju inte bänka Pasic. Han är ju världens bästa allt.
-Anton Blomqvist
Finns det nån statistik som faktiskt ser ok ut?
Skrev innan fönstret stängde att Heppo och Luoto är osäkra men Hult lyssna inte.
Melins fysträning har den varit rätt? Tycker vi är helt under isen i alla detaljer när det kommer till det fysiska.
Kolla i mobilen och håll den upp och ner.

