Me fix nu.
Nej.
Kul att se Lassi!!!
Sundells analys att anfallsspelet är problemet är inte så klockrent, va? ![]()
In med Lassi. Bra fingertoppskänsla!
Eller jo.
Det finns det ju.
Biljettförsäljningen samt hört att korvarna gått bra i år.
Jaha, där gjorde FBK 6-3, fuck vad uselt det här HV71-laget är. Byt tränare, snälla
Kanske ta in nån med ett öga?
Är louto out är vi ju helt körda
Utvisning för slashing samtidigt som målvaktsbyte. Var det på Felix?
Nope.
Vilken0 jäkla match i omgång 9! Varför förlängde vi inte Blommans kontrakt med ytterligare några år då? Dåligt av Liljander!
Malte är så lugn och säker med puck jämfört med många andra. Bra passningar.
Visst.
Men samtidigt kan han ju inte lägga på 15kilo på alla lillepluttar som inte kan nicka BL/Leise letade reda på.
Nu får Lehtinen testas…
Man måste ju se över vårt BP till kvalet.
Det är ju rena parodin.
Va fan.
Hade ju 6-3.
Sumprunkare
Vad sa jag? ![]()
Jag tycker att vi ger Lehtinen chansen i kvalet.. HV har ingen chans ändå, då kan vi förnedra oss ännu mer..
Så då är vi klara för tredje raka kval och slutar sist andra året i rad.
Allt, exakt ALLT är sämre nu än någonsin. Ändå görs ingenting under en hel säsong.
Alla ansvariga kan dra åt helvete.