Omgång 50 (25/26): Färjestads BK - HV71

Me fix nu.

1 gillning

Nej.

3 gillningar

Kul att se Lassi!!!

1 gillning

Sundells analys att anfallsspelet är problemet är inte så klockrent, va? :clinking_beer_mugs:

1 gillning

In med Lassi. Bra fingertoppskänsla!

Eller jo.

Det finns det ju.

Biljettförsäljningen samt hört att korvarna gått bra i år.

1 gillning

Jaha, där gjorde FBK 6-3, fuck vad uselt det här HV71-laget är. Byt tränare, snälla

Kanske ta in nån med ett öga?

1 gillning

Är louto out är vi ju helt körda

Utvisning för slashing samtidigt som målvaktsbyte. Var det på Felix?

Nope.

Vilken0 jäkla match i omgång 9! Varför förlängde vi inte Blommans kontrakt med ytterligare några år då? Dåligt av Liljander!

Malte är så lugn och säker med puck jämfört med många andra. Bra passningar.

5 gillningar

Visst.

Men samtidigt kan han ju inte lägga på 15kilo på alla lillepluttar som inte kan nicka BL/Leise letade reda på.

1 gillning

Nu får Lehtinen testas…

3 gillningar

Man måste ju se över vårt BP till kvalet.

Det är ju rena parodin.

Va fan.

Hade ju 6-3.

Sumprunkare

1 gillning

Vad sa jag? :wink:

Jag tycker att vi ger Lehtinen chansen i kvalet.. HV har ingen chans ändå, då kan vi förnedra oss ännu mer..

1 gillning

Så då är vi klara för tredje raka kval och slutar sist andra året i rad.

Allt, exakt ALLT är sämre nu än någonsin. Ändå görs ingenting under en hel säsong.

Alla ansvariga kan dra åt helvete.