Jag har inget hopp, men tänker inte säga att kvalet är helt klart redan nu, för det är det inte tekniskt sett.
Vi åker ur, det kan jag dock säga ![]()
Jag har inget hopp, men tänker inte säga att kvalet är helt klart redan nu, för det är det inte tekniskt sett.
Vi åker ur, det kan jag dock säga ![]()
Är nog inget hopp bara matematik. Vinner HV idag och Örebro förlorar är vi bara en seger bakom. Även om Leksand vinner idag är utgångsläget samma. Så 9 poäng nu Anton ![]()
Har han kalsinger på sig?
Kanske, men det sades också om dom inte förlorat 6 raka och fått skador så.
De säger att hoppet är det sista som överger folk.
Det stämmer inte.
Styrelsen är det sista som överger Anton.
Kommer Heponiemi spela i kvalet?
Från det jag har hört här inne verkar det inte så. Har kommit uppgifter om att han ska opereras.
Jag har fan fortfarande hopp, men är ändå säker på kval. Känner mig en smula ambivalent ![]()
![]()
Med Heppo i laget hade vi nog haft ett par poäng till. Den skadan var jobbig att få.
Jag börjar tror att det är just Anton som släcker lampan och låser HG:s portar med starka kedjor och dubbla hänglås, den dagen Hv kursat och eran definitivt är över.
Kontinuitet.
ni kommer få vänta tills imorgon för att banan-rösta, för jag fattar inte hur man ställer in att ett inlägg läggs in vid en viss tidpunkt…
Lagerberg går rakt in i laget, bra, Malte 7e back, Alsing går före….mindre bra, väldigt mkt mindre bra.
Ja, ett av skälen till att jag för första gången på 15 år inte åker till residensstaden Karlstad. Det och att relationen till HV71 känns själsligt död.
testar tangenterna lite: HELVETE!!!
Sundell effekten börjar idag! Tycker ändå han har rätt (skolad av Anton i munlädret?).
Offensiven är för dålig. Typ 10 skott efter 2 perioder vareviga match duger inte i ett kval. Defensiven går inte att ändra på i ett så här sent läge så fokus på att minimera individuella misstag och hur man ska agera efter ett sådan misstag gjorts.
Tror jag häller ner en Skånsk Sumprunkarens Svarta Porter för att komma i rätt stämning inför matchen.
Skål tammefan!
10 skott är för generöst. 7 st efter 2 perioder. Som sagt 9-1.
Lagerberg ska spela med tanke på hur bra han varit i aik. Dock borde definitivt malte gå före Alsing. Alsing spelar med huvudet under armen i varje match
Timrå måste väl försöka vinna mot Örebro för att säkra play-in.
Det gör väl att det skulle kunna bli så att Leksingarna kan ta in poäng på dem om de vinner och Örebro förlorar.
HV räknar jag bort ur ekvationen - de har visat varför de borde spela i HA