Har vi ett seriöst svar på min fråga?
HV har haft 3 pp och har 6 skott på mål !!!
Det blir efterlyst för min del nu. Dra åt helvete alla i föreningen, tack och godnatt.
Vad sägs om att spelarna får lämna in sina tröjor ikväll framför klacken och lämna föreningen.
Sen får J20 kliva in.
Är det bara jag som hoppas att HV förlorar med 2 siffrigt, typ 12-0 idag? Kanske, men bara kanske då kan vi agera och sparka AB och ringa Klas Östman
Skott och skott, 3 fösningar och ett par felträffar
Tänk att få som uppgifta måsta scouta hv vad fan ska man kolla efter?!?
Anton sågade laget efter första! Men det är fan ännu sämre i andra. Han har ju tappat allt!
Spelarna verkar ju skita i det han säger. För om han va så missnöjd så vill man ju ha en reaktion.
Men han får ju inte det!
Pinsamt HV71.
Hoppas på mirakel i kvalet.
Innerst inne vet jag nog hur det slutar redan.
Ska bli kul att se fram mot HA, mängder av kass spelare försvinner från klubben och rätt säker på att Blomkvist ryker också. HV får bygga nytt och gå upp i SHL inom tre år.
Hemmafördel lär inte spela nån roll med detta spelat.
Hmm
Antar det är Anton Blomqvist’s fel att ingen vill spela hockey idag?
HV spelar med 6 spelare en stund men zebra tycker synd om oss, för Örebro dominerar då också
Japp
Hoppas verkligen den ökade tiden på Tikka handlar om att man vill spara på våra ledande spelare.
Om inte…
Är ingen som en visar att de vill vara på isen idag, de är AP och typ han
Ja faktiskt.
Rätt jävla uppenbart att han tappat laget och att spelarna skiter högaktningsfullt i vad han predikar.
Liljander däremot. Han tycker inte de är något som ser konstigt ut. Kommer nog en ny hyllning i morgon.
Klart de är Antons fel. Han har satt ett spelsystem som inte fungerar. Laget har tröttnat att köra in i samma betongvägg om o om o om o om igen när de vet att de inte går att köra igenom den. Hv ledning skyddar blomman då han är viktigast för klubben. HV existens är sekundärt,
Nej enligt AB ÄR Tikka den ledande spelaren
Tänk om andra yrkeskategorier sket i att göra sitt jobb väl då de inte känner för det. Eller tycker chefen är dum.
I samma löneläge hittar vi läkare, tandläkare, piloter.