Omgång 50: HV71 - Örebro Hockey

Finns ett intressant konsensus som råder inom HV71. AB är kass. Styrelsen är kass. Liljander är kass. Spelarna är kass. Motherfucking hejarramsor är kass. Finns säkert massor att fylla på med, men ni fattar. Det är kasst vilket gör att en sådan som Önerud inte passar in. Det gör det mesta mycket mer rimligt och logiskt. Har inte sett denna logik innan - åtminstone inte så tydligt.

Jag är själv förövrigt rätt kass som uttrycker mig såhär, men det är ju mest för att jag vill vara en del av HV71 tänker jag. Kan även tänka mig att gardera lite. Detta genom att föreställa samtliga ”kass” ovan som ”undermåligt”.

5 gillningar

Någon som inte kan hockey hade förmodligen lärt sig mer än vad Blomman gjort den här säsongen.

2 gillningar

Alltså målen Örebro gör är ju sa enkla. Så sjukt dåligt agerande i alla mål! Är det inte Hugo så är det försvaret! Nyman och effekten har verkligen gett succé!

Första så åker Engsund och letar tackling i BP på offensiva blå! Ren idioti och sätter jaget före laget!
Ska fan ge konsekvenser!

3 gillningar

Sant. Skillnaden blir att vi får in spelare som klarar av att följa ett spelsystem! Som vill följa ett system. Så lär bli bättre. För inte fan kan det bli sämre.

Ja, märkligt för som vanligt ”vi är bättre tränade än någonsin”, ”great group of guys”, ”vänt på alla stenar”. Flosklerna har ju haglat, men vi fortsätter att dumpa i kortsargen, spela i rundeln fram och tillbaka, satsa på ett lag utan stabil målvakt, ingen 1:e center……

4 gillningar

Jag ser en sak här, kontinuitet! Hade ju varit hemskt om man brutit in med några enstaka ”OK” eller ”Bra” :wink:

Precis :joy:

Hahaha. Vad sa Örebros tränare just i intervjun??? ”HV är spetsiga” Är han full eller???

4 gillningar

Eriksson står och ljuger i TV! Hv är spetsiga!!

3 gillningar

Stackars Niklas Eriksson får försöka att påstå att HV är farliga och att det är svårt. Snart går han till båset med ett hånleende.

2 gillningar

Jahapp, då kör vi!

Modo leder, ska vi gissa att LHC förlorar då…

Ser att många har dragit från matchen? Eller?

Inleder med lite lätt tränings-PP

Dricker väl sprit i baren för att bedöva smärtan!

HV. You’re nothing special, we lose every week

Varför har alla lag supermålvakter…?

Hugo hade med varit de i ett annat shl lag än hv

Håller bara SHL nivå! Vi saknar kvalitén för att göra mål! Då får man motståndarmålvakter att se bra ut!

Även en röd kona hade haft bra % i dagens match
:rofl:

1 gillning