Vi är så under isen. AB har verkligen inga nycklar. Spelarna vet det och tror inte på det. Så uppenbart att inte ens @Nick kan avfärda det
Hugo har aldrig varit ngn supermålvakt, var många som var väldigt frågande till det valet
Det som kommer störa mig mest efter denna match är Antons jävla ordbajseri som vanligt!
Det är som att stoppa ned nyckel i Faraday bur
Och sen försöka öppna keyless
Hugo ser ju som en målvakt man har i bordshockey när man flyttar på den.
Ang kokar! Ändå gött att se.
Spelar Tikka med Ang nu? Som att para ihop en vattenbuffel med en gazell
Passa Ang!!
En av få som vill något. Resten vill ha avblåsning.
Har Blomman missat ngn match denna säsongen pga sjukdom eller ngt, och hur gick det då isf?
Satan vad glest på den fullsatta läktaren. Låter som att det är ett 40 tal i publiken
Gillar inte lyteskomik egentligen.
Men tom Stevie Wonder. Hade sett att detta spelet är uselt.
Jag har tjatat om detta så länge, blålinjen är inte det viktigaste att bevaka !!
Örebro spelar enkelt - var bäst framför de båda målen , skym målvakten vid skott , håll rent framför egna kassen .
Man vinner så mycket på det , får enkla mål
Men AB & Co spelar så “modern” hockey - ALLTID bäst att MANISKT jaga tills man blir överspelad och någon kommer ensam med vår målis - skymmer aldrig motståndarnas målvakt
det spelet duger i HA inte i SHL
Vad var det Ignberg Nilsson skulle tillföra laget?
Tror inte han missat så många matcher, men däremot mycket i matcherna. Japp, hittar ut själv. Någon slags försvarsmekanism som aktiverats här tror jag
Bra att Modo leder. Kom igen nu. Hela vägen in i kaklet så ni (eller LHC) deppar ihop totalt den dagen ni blir kvalklara.
WIN är minst lika dålig som alla andra brunkrare från HA… att man aldrig lär sig
Det är ju om man ska bry sig om hemmaplansfördelen, men vet inte om det egentligen spelar någon roll. Eller att det andra laget blir klart sent är mer värt.
Avdelning greppa efter halmstrån
Isac:clap: