Tror du att våra spelare fått lite antidepressiva då och är på väg ur den säsongslånga depressionen med noll spel?
Spelar ingen roll vilka vi möter! Allsvenskan är redan klart! Hur fan ska vi kunna vinna 4 matcher av 7? Finns inte på kartan! Det är kört!
Linköping lär vi aldrig slå! Modo är enda laget som är i närheten av oss!
Mem asså jag skiter i det!! Det har sett likadant ut precis hela jävla säsongen! Trodde dom ibte på det i början heller? För det är ingen skillnad!
Tror faktiskt det är viktigare att ha ett stukat lag på andra sidan än hemmaplansfördel.
Tror fortsatt vi har hyggliga chanser i ett kval. Då spelar vi mot ett nästan lika dåligt lag och tempot kommer vara anpassat mer för oss.
Kvalköping
Utvisningsminuter och minus statistik
Så det har sett skit ut hela säsongen, men tränarens spelsystem är inte alls något problem.
OK.
Då har vi två helt betydelselösa matcher att se fram mot. Känns ändå lite fint på något sätt. Tack HV för er
fina prestation som ger lite ledighet.
Snälla Herr kommentator, sluta med konsumentupplysningen nu. Vi vet att vi skall kvala.
Tänk så många misstag Sjöholm tex gjort dom senaste matcherna och ändå får spela… Ser AP loj ut så är det bänken!
Plocka in Sam hallam, pengar finns bara ge vad han vill ha. Han levererar ändå inte i landslaget
Är folk fortfarande kvar i arenan? I så fall, varför?
Och ja, jag har stängt av.
Tränaren är SHLs och HAs absolut sämsta.
För övrigt tycker jag att Blomman borde avgå fort som tusan.
Tror AB:s skills avslöjades ganska fort. Ett uruselt spel och ett lika dåligt ledarskap sätter fort sina spår. Detta i kombination med ett ihåligt lagbygge gör ekvationen helt omöjlig att få ihop tyvärr.
Jaha men så kanske vi skulle bänka de spelare som är tänkta att spela i kvalet nu då. Tror faktiskt vila och bortkoppling från hockeyn hade gjort mer nytta än Blommans trötta träningar och 2 matcher där vi blir nedtryckta i skorna
Haha nä. Klarar man inte av att följa ett system på hela säsongen så är man värdelös på sitt jobb.
Åherregud brännan
Ja. O då väljer man att lägga sig ner o dö!! Fan vilka karaktärer!!
Imponerad!
Varför ropar klacken oh ah tedenby?