Simon önerud
Skillnaden mellan spelarnas skills och AB:s är att många av spelarna tidigare presterat på en hög nivå. Det har inte AB. Med andra ord finns det potential bland spelarna, men mer frågetecken kring AB:s coachning.
Kan en tränare inte få ett lag att följa ett system (detta magiska system du litar fullt på) på en hel säsong… ja du kan nog avsluta denna meningen själv.
Jag har en AIKare i byn…
Som sa till mig inför säsongen: “nä, men fan, han är jävligt bra Blomqvist, han gillar ju hårt spel och han vågar bänka stjärnorna”…
Har inte pratat hockey med honom sedan dess …
Vi är sämst i Shl.
Fy fan vad deprimerande.
Vi vinner skotten ikväll!
Hallå gänget! Vi är ju fan 14e bäst i Sverige!! Tur att SHL och HA inte är en gemensam liga… då hade vi mött Mariestad bois, Karlskrona och diverse andra hockeyettan lag…
Kan nån förklara för mig vad Björn har gjort för denna förening? Det ändå jag kommer på är förlängning med Ang.
Är man sämst efter 52 matcher skall man ut. Så tänker jag (i vanliga fall)
Förlängt med Blomman
nu blir det mål
Klarar man inte av att sätta ett system som spelarna kan utnyttja till sin fördel på 49 omgångar så kan man hitta sitt yrke någon annanstans. Kan man dessutom inte ens få spelarna att pitcha in sina hjärtan alls, så bör det nog vara utanför ledarskapssfären.
Blomman har inte vad som krävs. Att du inte inser det är tragiskt, men så är det, alla har inte förmågan. Tyvärr lider fler av samma åkomma så skadan blir stor innan blödningen tas om hand.
Matchens lirare till Önerud?
Jaromir reber matchens lirare? HUR? Har inte ens sett att han spelar ikväll
Vem får hjälmen idag? Hur sätter man ihop JP-femman idag?
wohoo
för enkelt
Han spelar nog inte, kanske därför?
Hjälmen är efter vinster. Du har väl sett hur dammig den är?
hhahah vad i helvete