Omgång 50: HV71 - Örebro Hockey

Simon önerud :heart:

1 gillning

Skillnaden mellan spelarnas skills och AB:s är att många av spelarna tidigare presterat på en hög nivå. Det har inte AB. Med andra ord finns det potential bland spelarna, men mer frågetecken kring AB:s coachning.

4 gillningar

Kan en tränare inte få ett lag att följa ett system (detta magiska system du litar fullt på) på en hel säsong… ja du kan nog avsluta denna meningen själv.

1 gillning

Jag har en AIKare i byn…
Som sa till mig inför säsongen: “nä, men fan, han är jävligt bra Blomqvist, han gillar ju hårt spel och han vågar bänka stjärnorna”…

Har inte pratat hockey med honom sedan dess …

5 gillningar

Vi är sämst i Shl.
Fy fan vad deprimerande.

4 gillningar

Vi vinner skotten ikväll!

1 gillning

Hallå gänget! Vi är ju fan 14e bäst i Sverige!! Tur att SHL och HA inte är en gemensam liga… då hade vi mött Mariestad bois, Karlskrona och diverse andra hockeyettan lag…

1 gillning

Kan nån förklara för mig vad Björn har gjort för denna förening? Det ändå jag kommer på är förlängning med Ang.

Är man sämst efter 52 matcher skall man ut. Så tänker jag (i vanliga fall)

1 gillning

Förlängt med Blomman

1 gillning

nu blir det mål

Klarar man inte av att sätta ett system som spelarna kan utnyttja till sin fördel på 49 omgångar så kan man hitta sitt yrke någon annanstans. Kan man dessutom inte ens få spelarna att pitcha in sina hjärtan alls, så bör det nog vara utanför ledarskapssfären.

Blomman har inte vad som krävs. Att du inte inser det är tragiskt, men så är det, alla har inte förmågan. Tyvärr lider fler av samma åkomma så skadan blir stor innan blödningen tas om hand.

2 gillningar

Matchens lirare till Önerud?

5 gillningar

Jaromir reber matchens lirare? HUR? Har inte ens sett att han spelar ikväll

Vem får hjälmen idag? Hur sätter man ihop JP-femman idag?

2 gillningar

wohoo

för enkelt

Han spelar nog inte, kanske därför? :thinking:

5 gillningar

Hjälmen är efter vinster. Du har väl sett hur dammig den är?

2 gillningar

hhahah vad i helvete