Omgång 50: IK Oskarshamn - HV71

Att Luleå inte var så mån om att behålla honom, har sin tydliga förklaring.

Donovan och Murray, svinbra förvärv. Ilomäki och Siikonen, finns nog 45 forwards i Allsvenskan som hade varit större tillskott. Finns nog 5 forwards i eget j20 som hade varit bättre.

Fan, Bagenda hade varit en dröm jämfört med dom två, tillsammans.

Jag vet, hamnar vi i Allsvenskan så stannar vi där i 4-5 år. Men, jag orkar inte ens hoppas på att vi klarar oss. Det är inte värt ens personliga känslor. Det blir som det blir. Sparar känslorna till familjen.

Tror helt på riktigt att det inte handlar om att jag emotionellt ger upp. Jag tror verkligen att det handlar om att spelarna i föreningen inte förtjänar… Iallafall mitt… Hopp. Min tro. Min önskan.

Man kan klaga på styrelse och ledare… Men spelare har egna viljor och egen prestige… Dom är egna varumärken och dom kan göra det bättre än såhär. Men dom skiter i. Jag skiter i.

Snart avspark. Fotboll. Georgien. Häftigt!

Detta är det enda riktiga att göra just nu. Det måste göras helst ikväll!

Det som saknas är lojalitet med HV. Ingen i laget håller på HV.
EDIT: i övrigt håller jag med. Lillis var inte rätt alls, som jag faktiskt trodde.

Matchtröjorna ligger längst in i garderoben nu, de kommer inte komma fram förrens Hult är väck.

Det är verkligen ingen av spelarna eller ledarna som bryr sig om HV överhuvudtaget. Lika bra att sparka allihop och lämna WO resten av säsongen. Bara för att markera. Kunde bli Hults sista sak att göra innan han lämnar HV för alltid. Detta kan ske redan ikväll. Skicka hem bussen och upplös laget på plats i Oskarshamn.

Så ovärdigt att det saknar motstycke. Men det är mycket som saknar motstycke när det gäller HV denna säsong.

Inte

ett

rätt

nånstans

av

någon.

Målchans :open_mouth:

Hade jag varit Lillis hade jag gjort en Anton Karlsson och åkt hem till Skåne i nästa paus och blivit pensionär igen.

Första gången Martinsson får ett blåmärke nu under denna säsongen.

Varför inte 2+2?

Varför blev det inte 2+2?

Vi kommer att bli nollade ikväll igen. Finns ju inte en tillstymmelse till vilja kvar. Lika bra att skicka J-20 resterande matcher.
Vilka urusla jävla nollor.

Jag tog ner halsduk och matchtröja från väggen idag och tryckte in dem längst in i garderoben. Finns INGENTING att vara stolt över när det gäller HV längre. Jag skäms snarare och vill inte förknippas med denna hink med avföring som Agne och Hult har låtit det bli.

Ja du även dommarna håller hvs nivå det här året

Se och lär HV.

Leker med tanken om Lord Denny Eriksson hade levt och sett detta.
Kan lova att det hade städats ordentligt, för länge sen.

RIP Denny Eriksson 1935-2014
hv71.se/wall-of-heroes-denny-eriksson

Vilar på Hakarps kyrka, Huskvarna. Besök gärna mr HV, jag gör det regelbundet.

:laughing: …det räcker inte att vi är lillebror till Växjö, vi är det till Oskarshamn också.

Gunnar tävlar med Hugo om att va sämst…

Vad blir det för ord efter denna match?

Hult: Vi ska vända det tillsammans!
Önerud: Vi skäms och vi måste titta oss alla i spegeln!

Kunde ju varit en crosschecking precis innan målet framför målet. Ungefär så som Önerud gör varje match.
Men spelar ju ingen roll, förlust ändå.

Ja, det går ju betydligt bättre med Gunnarsson i mål.

Jag har sett varenda jävla match så länge jag minns men nu stänger jag av denna jävla skit.
Helvete så jävla dåliga dom är…
Pinsamt