Ojojoj om det stämmer. Inget hört och vilket rykte har du hört som sprids?
Du kan köra PM om du inte vill outa och tar tag i det direkt.
Kolla Facebook “Vi som håller på Smålands stolthet”
Var någon på plats och kan bekräfta det rykte som just nu sprids om att en liten del av FBKs klack sjöng " Stefan Liv finns inte längre" efter att matchen var slut…
Hade gärna fått detta bekräftat så jag anser att detta är något av det sjukaste jag hört.
Jag har tyvärr fått detta bekräftat från seriösa FBK-supportrar på plats att en liten klick rejält inavlade träskor ropade/sjöng detta efter matchen. FBKs eventansvarige, Johan Kemi, har på twitter lovat att ta “tag i detta per omgående!”. Det är så utomordentligt vidrigt och hoppas de straffas hårt för detta.
Var någon på plats och kan bekräfta det rykte som just nu sprids om att en liten del av FBKs klack sjöng " Stefan Liv finns inte längre" efter att matchen var slut…
Hade gärna fått detta bekräftat så jag anser att detta är något av det sjukaste jag hört.
Fruktansvärt osmakligt!
FBK har uttalat sig och tar givetvis avstånd:
Snyggt gjort även om det inte är Fbk som förenings fel. Ytterst trist att så få ska förstöra för så många. Osmakligt och otroligt onödigt.
Där ser man vad inavel gör med den mänskliga sidan av hjärnan, den förtvinar
![]()
Men bra att föreningen Fbk tar avståndfrån detta.
Blir äcklad när jag läser detta. Glad att FBK och deras riktiga supportrar tar avstånd.