Omgång 51: Timrå IK - HV71

Två riktigt dåliga lag. Utan lyftet efter att Lindbom fick lämna hade vi nog legat på kvalplats nu.

SÄTT IHOP LJUNGH OCH TEDEN!!! HUR SVÅRT KAN DET VARA? När vi spelade som bäst var det den drivande duon som skapade mängder av chanser. De är de enda som har kemi. Ingen av dom kommer till sin rätt just nu. Även om Önerud-Ljungh-Thörnberg är en bra lina så saknar jag kemin. Byt plats på Ljungh o Andersson!!

mmm

De kvitterar… SÅ JÄVLA USELT

Är ju fan inte sant. Total dominans i första perioden och nu 3-3.

vi förlorar detta… patetiskt detta HV

Ja är det nått lag Timrå ska vinna emot så är det ju självklart dåliga HV71 :laughing:
Jag orkar inte …

Herregud. Sämre än sämst. Rahm måste få kicken efter den här säsongen. Spelet i egen zon oavsett spelform är ju sämre än det någonsin varit i modern tid. Ett avsågat Timrå leker med HV. Detta är inte värdigt att gå till play in ens!

Hur kan så många duktiga hockeyspelare vara så fruktansvärt värdelösa samtidigt?

timrå har ingen ork ingen villja men ändå spelar de ut hv totalt för tillfället. Om hv inte byter ledning iår är nästa säsongen vi ser HV i SHL. HV är en sjunkande sten i hockeysverige, med denna ledningen kan vi sjunka fan hur långt som hälst

inte fel på spelarna, de är fel på dem som leder dem.

Vi får nog vara glada om vi vinner en enda match till innan vi spelar i allsvenskan

Sen är ju Felix riktigt dålig där bak, vi har ett försvar och målvakt i klass med…Timrå

fasst sämre

Gör ont i själen med denna tillfälliga misär.
Allt förändras i sista perioden. Tro mig.

Det är ju inte ledarnas fel att man inte klarar av att slå en passning på 2 meter?
Sen har Rahm pulvriserat försvarsspelet och Hult som i sin iver att hitta rätt karaktärer gjort det motsatta. För många syltryggar som viker ned sig i motgång.

Ja…jag var elak mot Timrå.

Kan vi inte få en intervju med Hult i pausen, vore intressant att se hans syn på saken.

Timrå spelar som om det gällde något. HV - not so much…