Kænns som många ser olika matcher.
Timrå har gjort 2 mål på 3 kontringar. Nog inte ens varit mer æn 40 sekunder i offensiv zon.
HV slarvar med bytena och fastnar før djupt.
Kænns som många ser olika matcher.
Timrå har gjort 2 mål på 3 kontringar. Nog inte ens varit mer æn 40 sekunder i offensiv zon.
HV slarvar med bytena och fastnar før djupt.
Vilken bedrövlig period.
Som någon ovan sa, hur fan kan ett helt lag sjunka så totalt.
Samtliga i tedenbykedjan -2 … totalt värdelös. Sen tycker jag Berglund är så jävla urusel.
Finer knappt inga ord!
HV71 varumärke håller på att sjunka till botten.
Kommer detta skitspel och kedjor som är gråare än en novemberdag så får nog Hv vara glada om de lyckas locka till sig nya fans.
Ser inget som jag som Hv fan kan stoltsera med på isen. Vi är veka och spelar en hockey utmed sargen!
Ingen som kan, vågar eller vill ta sig in mot mål! Inget jövlar anamma överhuvudtaget!
Tror nästan Hv spelar den tråkigaste hockeyn i SHL numera.
Hult måste totalrenovera laget eller avgå, finns inget annat om vi ska få vändning på vårt kära HV71!
Måste vara spelsystemet som gör att vi tappat denna match.
För de kan inte vara ett lag med dåliga hockeyspelare va?
HV borde alltså vara extremt taggade och desperata efter alla kvarstående poäng och Timrå borde inte ha så mycket att spela för men ändå ser det ut såhär. Något är allvarligt fel på viljan i detta laget. Ny mental coach känns som ett måste…
Enda positiva är väl att Johan Hult är med laget ikväll. Så han kan skåda på plats vad det är han “byggt” ihop. Ett lag som han säger ska vara topp 4, men inte kan slå tabellens sämsta lag. Ett PP som är sämst i hela SHL, mm mm mm
Grattis Hult!
Var är moderator Diabolics?
Matchbilden ändras totalt när A:n kungen hopplar in på tråden.
Min magkänsla.
En fråga:
Varför är inte Hv lika förbannade som jag är?
Helt klart en inställningsfråga.
Mentalt vann de matchen redan i första perioden, duschade och firade lite på vägen till Axamo.
Sen började andra perioden…
Hult är säkert mer än nöjd!
4 kedjor med bra karaktär i omklädningsrummet och som inte ifrågasätter.
Måste vara drömmen och vara sportchef i HV71!
Vi kan vara glada att det finns spelare som vill till Hv och spela sån här hockey som
HV71 gör! Jag hade inte gjort det om jag lirat hockey!
Det som är mest frapperande är ju den totala avsaknaden av vinnarmentalitet. Inte en enda matchvinnartyp på isen. Grått, tamt, viljelöst. De har gett upp. Finns ingen annan förklaring.
Sen Hulth tillträdde har jag undrat på vilka grunder.
Fortfarande samma funderingar.
Han är usel enligt mig, han har fått tjänsten som gammal spelare såklart, precis som många många övriga.
Tyvärr är han ju kvar och bygger nästa lag, kommer gå lika illa nästa säsong.
Det enda som fattas är att han förlänger Lillis, och/eller plockar tillbaks Lindbom för att att inte hittar en riktig tränare.
Nästa år vill jag se ett lag fyllt med vinnarskallar. Vilket ej kommer hända, för isåfall måste man bryta ett antal kontrakt inför nästa säsong. Helt ärligt så hade hela jävla laget behövts bytas ut men de är ju på tok för dyrt.
Är fruktansvärt glad för värvningen av Holmström, där har vi en vinnarskalle. För de får man i sitt dna när man spelat i saik nämligen.
Sen hoppas jag innerligt att Sandberg får vara hel nästa säsong.
Ärlighetens namn ser jag inte en enda spelare på plan i dag so förtjänar att bära världens finaste klubbmärke.
Bedrövligt!!!
Faktiskt lite nervös inför sista.
Vill se ett stenhårt Hv71 från nedsläpp.
Alltså Hults jävla dravel om karaktär måste ju nu bevisat sig vara en riktig felsatsning med tanke på att ifall de nu hade haft rätt karaktär så hade det inte sett ut som det gör på isen. Har man rätt karaktär hade man bannemej inte accepterat denna situationen. Så less hur laget fallerar…knappt ett uppspel från back som går rätt
Bra önerud! Bra! Fyfan…
Underbart…Önerud en HELT onödig 2a i anfallszon…man får bita sig i läppen för att inte skriva vad man känner…
Sandström dubblar med pucken… Vi har inget i ett slutspel att göra…
Grundförutsättningen för att bli elitidrottare måste ju vara viljan att tävla/vinna?
detta är den hockey hult och ledningen vill man skall spela, annars hade de agerat vid de här laget.
Öneruds utv talar tydligt språk på slapphet och noll engagemang att försöka vinna matchen. Spelarna är uppgivna och orkar inte med skiten längre