Omgång 52: HV71 - Linköping HC

Redrum redrum redrum

1 gillning

Undra om Anton inte har någon TV hemma! Varenda gång han är bild så kollar han jumbotronen! Det han kanske gör under matchen och missar varför det ser ut som de gör på isen.

jaha efter 51 matcher och 59 minuter börjar tikka visa känslor

Som man tränar spelar man brukar ju alla säga

Rätt lag som gör om titeln “sämst i SHL” i år, igen.
image

Dålig syn och ser inte vad som händer på isen? Hade förklarat mycket.

1 gillning

För en kort sekund där var jag hoppfull om avstängning på Tikka i kvalet

1 gillning

Match 52. Kära dagbok. Fortfarande inga nycklar funna. Jag medelade till styrelsen att jag nu är helt säker på att de inte finns på kansliet. Anna-Lena sa dock att jag inte behöver oroa mig för det. Det handlar om att kontinuerligt fortsätta leta. Hon sa att om vi letar på samma plats efter sommaruppehållet så kommer de nog finnas där.

11 gillningar

Ohh, MIF en kasse från slutspel va?

1 gillning

Förstår att du skämtar men tänk om det är så? Att Anton behöver gå till optikern? Han kan ju vara med i en reklamkampanj:
“Coachat dyraste truppen till sista plats? - Borde gått till SpecSavers!”

1 gillning

Passande avslut på en skitsäsong.

Nu väntar bara den ultimata förnedringen för att sy ihop det här praktfiaskot.

3 gillningar

Tack Anton! För denna fruktansvärda pinsamma
säsong! Sämsta någonsin i SHL för HV71 och du står som ansvarig! Tack Anton tack!

4 gillningar

Nja. Faktum är att det är det tredje sämsta. Sett till poäng alltså. :nerd_face:

2 gillningar

Ska man verkligen utsätta sig mer för detta och titta på fredag?
Klart man ska.
Har man hoppat på HVs utbildning i att lära sig älska smärta vill man förstås ta examen.
:man_student:

1 gillning

Kan ingen slänga ut ohyran på bortaläktaren…!

2 gillningar

Ibland måste man se mer än poängen! Har aldrig sett ett sånt uruselt HV71!

2 gillningar

Nä, sett till spelarmaterialet + att man borde lärt sig av historien, så är det nog kanske det sämsta någonsin.

3 gillningar

Herregud. Har så svårt å tro att vi ska ta modo över 7 matcher. Tämligen säker på att detta var sista shl-matchen vi såg på vääääldigt länge i Jönköping.

3 gillningar

HV-fansen hade gjort exakt samma sak om det varit ombytta roller…det var ju inte längesen HV sjöng denna ramsan när de vann borta mot LHC sist…lite som att kissa i motvind

3 gillningar

förnedringen är total LHC sjunger hv åker ur så de ekar i Garden. TACK STYRELSEN; TACK SPORTCHEFER OCH TACK BLOMMAN FÖR NI GJORDE DETTA MÖJLIGT. NI ÄR GULD VÄRDA

7 gillningar