Omgång 52: IK Oskarshamn - HV71

Jag vaknade till och läste forumet och skrattade gott när jag läste att din utjämningsteori funkat klockrent på förra omgången - lyckorus att HV vann också förstås :sweat_smile:

Ölen är god i bussen ner!

5 gillningar

Växjö har 6 spelare ”borta” till matchen mot Brynäs i kväll.

Idag spikar Gunnarsson nästan igen.
Martinsson kliver ut på isen och gör sin bästa match någonsin.
Tedenby slipar skridskorna rätt och leker in tre baljor.
Foppa skiter i “kan inte göra mål” ångesten och drar dit 2 han med.
Andre kan ju inte låta bli peta in 2.
Nej, de e bara gå all in, slakta ungarnas spargrisar och lira 1-7!
Lättaste liret i livet ju!
:wink:

1 gillning

Tur vi inte behöver förlita oss på Luleå i alla fall, då hade man inte varit lite arg

Noterar att det är dansk öl. Hoppas det är ett gott tecken. OIK har inga danska spelare.


Kaski borta in med torp, 6 backar och Martinsson inte ens med som 7e back.

2 gillningar

Hade nästan förväntat mig Önerud

Önerud är sjuk.

1 gillning

Att inte ens 64 är med som 7:e back kan man enbart tolka som att han inte på något sätt eller vis kommer göra en sekund till i HV71. Kosta vad det kosta vill. Kan fasiken ha möjlighet till ett lex Johan Sundström i denna spelare?!? Vem är villig att ta över ett sådant kontrakt? Ser bara möjligheten till Tyskland eller Schweiz

3 gillningar

Precis kosta vad det kosta vill.

Usch. Man ska inte googla sånt här innan match: Osannolika krossen – en av de största vinsterna i SHL:s historia - Hockeysverige – Mer av sporten du älskar - Hockeysverige – Sveriges största nyhetssajt om hockey

De går fin fint att vi vinner med 0-12 idag.
Andas!

Nu ska man ju ta saker i kommentatorsfält på Facebook med en nypa salt men en kommentar som svar på laguppställningen är att Martinsson siktats i Växjö idag…

1 gillning

Pluspoäng till laguppställningen och tränarteamet. Ortio i mål. Martinsson fortsatt petad trots att Kaski är borta.

Skickar helt rätt signaler. Inget är klart förrän det är klart.

2 gillningar

Systäm™

1 gillning

Tror hv tar denna match riktigt seriöst. ÄNDA IN I KAKLET NU BOYS!

Helt rätt signaler :+1:

Alla på cmore gör sitt bästa för att jinxa det här.
KOM IGEN HV

Gött att man bara hör HV-fansen haha