Va? Åker Herman ut? Jag trodde det var deras? ???
Jag skulle inte skrivit i tråden om Herman att han håller sig på isen.
Herman, kanske inte är en bra förlängning ändå…
Dåligt gjort av Hansson.
Lite lagom onödigt.
Riktigt dumt gjort
Hansson är väl inte dyr att bryta med nästa säsong dock
Pinsamt avslut på säsongen, Hansson. Ska HV höja sig till nästa säsong kan man börja med att ha 14 forwards som är bättre än Herman.
Ändå korrekt bedömning där, cross mot huvudet ska helt klart vara 5+ game. Inget att klaga på, förutom Hansson då.
Förlängning av hans klubba i så fall, eller förkortning snarare
Då kunde la deras åkt på late hit eller interference
Dessa situationer kommer komma varje gång, skillnaden är att när det var karalahti fick han väl 7 mathcer + 3 böter?
Längdskillnader finns i hockeyn så ä…
Domarna letar nivån inför slutspelet…
Förlängningar med Hansson (och i viss mån Lindbäck, även om jag tycker han är bättre), samtidigt som man verkar mena allvar med att värva Stakkestad, tycker jag är sådär. Grundar för att vi kommer ha en hel hög 4ekedje-lirare även nästa säsong.
Hansson var bra i början av säsongen. Men då var också laget dåligt. Lite samma kurva som Forsberg. Gått neråt när laget gått uppåt.
Det minsta man kan begära. Chips och folköl också! Gör lokala varianter och döp dem till AP20.
Teroin är att Nubben skrev kontrakt med Herman och Måns med tanke på att allsvenskan var väldigt trolig ettag
Precis så. Säger mer om lagets prestation än Hanssons.
Lite för mycket jagande långt ut i detta bp, tappar folk nära mål
Ja, Hansson gör ju ingen supporter lycklig nu det senaste. Gråter inte om det kontraktet bryts. Finns bättre spelare att få tag i till nästa säsong.
Bra krig hv