HV har väl råd att köpa ut både 33 och 77? inga dyra kontrakt direkt?
Martinsson lär ju kosta dock…
Varför skulle dom?
Tre HV utvisningar, alla i offensiv zon. Onödigt!
Om den teorin mot förmodan stämmer så ska han entledigas med omedelbar verkan.
Men hakningen på Torp släpper dom? Rätta mig om jag har fel för jag såg bara situationen en gång
Torp är fortsatt ganska stelbent. I sista matchen för moderklubben (antar jag, vill inte jinxa detta).
Ortio är bra som vanligt numera. Bastu-Monster.
Förstår inte riktigt vad HV ska med en 29-årig allsvensk spelare och Lindbäck till. Ser liksom inte planen. Lindbäck har ju uppenbarligen inte varit tillräckligt bra för att platsa i ett av seriens sämsta lag den senaste tiden. Och utvecklingspotentialen i Herman är väl ungefär lika med noll.
Ah men vi har ändå gjort oss av med Davidssons. Tycker Herman och Måns funkar i fjärde? Dumt byta för många ändå?
Big Sam fortsätter att vara en, om inte den bästa, utespelaren för oss. Riktigt positiv utväxling på han. I början av säsongen så såg han väldigt liten ut men nu så växer och växer han, snart är han tre meter lång!
Nej, det var flera andra shl-lag ute efter iaf Måns också
Men håller med om att det blir svårt att motivera fler liknande spelare. Det har vi testat redan.
Då är det bättre snurra in egna produkter på de rollerna. Måste finnas några bra grovjobbare att lyfta upp som kommer jobba hårt för klubbmärket.
Jag hoppas vi får ha kvar honom, vi har investerat en hel säsong i honom, nästa säsong kan vi skörda frukterna, vore jobbigt om han gick till en shl konkurrent, när vi spelat in honom i ligan
Absolut. Vill dock minnas att förläningen med Hansson skedde efter typ 20 omgångar .Då såg det visserligen nattsvart ut, men det var 2/3 av säsongen kvar.
Stämmer, Frölunda och Rögle ska ha varit rejält sugna på honom.
På tal om annat. Helvete vad SHLs liverapportering på nätet suger. Fullkomligt värdelös sida med reklam och annat skit som får sidan att hoppa upp och ner.
Synd bara att med Hansson och Lindbäck händer det för lite, för ofta…
Har fler noterat att HVs (och SHLs samt samtliga lag i ligans) nya hemsidelook är ganska dålig? Fattas fortfarande mängder av grejer. Vanligt, absolut, men man borde kunna jobba bort sånt innan man släpper det. Och/eller bara släppa det mellan säsonger istället för mitt i slutet.
Det är det här jag menar, i grova drag.
Jag köper 5-minutersutvisningen men i övrigt tycker jag domaren blåser sönder matchen som någon sa.
Detta domarpar är nog drömmen för en filmare av Rödins kaliber . (eller förresten , det finns väl ingen i hans kaliber )
In med fisken istället för Hansson. Inte kattskit.