Omgång 52: Leksands IF - HV71

med vad som nu sker i samhället, tomma läktare och ett troligtvis inställt slutspel, tror ni inte det blir jävligt skumt att spela hockey då?

Jag säger inte att jag accepterar en förlust under de förutsättningarna, men att det blir väldigt skumt med laddning inför match och troligen även genomförandet, det måste man nog inse.

Sen är Hugo för närvarande inte den målvakt han varit innan, något har hänt.

haha, dålig impulskontroll much?

Är de inte lika för båda lagen?

Skönt för Alnefelt att få rädda några

Alnefelt steppar upp, bra där

:exclamation:

Jodå, det håller jag med om, men att spelet generellt är dåligt, av bägge lagen, det tror jag man kan förstå, denna dag.

Skillnaden är Hugo idag, samt några rookie-mistag.

BTW, har det inte varit förvånansvärt många indianare/rookie-misstag de senaste fem matcherna… eller vad tycker ni?

Nu har han gjort lite bra räddningar Hugo!

Det får inte se ut så här…bästa bortalaget mot sämsta hemmalaget, då kan inte 3/4 av laget underprestera…speciellt nu när vi får hjälp av Luleå också.

japp, är vi orättvisa, var de skotten han släppte nyss för bra? Skall han inte lastas för dem?

Rögle är förbi och vi är utanför CHL.

Jo, men det får man inte säga på detta forum utan många ska tycka man är negativ, borde gå o gömma sig, ta sin medicin, man summerar efter 52 omgångar oavsett hur det ser ut etc etc.

Fått med oss vinsterna ändå på nåt vis.

Skrev jag inte, eller gjorde jag? Jag kan anta saker också, blir det roligare då?

Hv 5a nu… alnefeldt gör ingen jättematch.

Lite typiskt Hugo han blandar mellan riktigt fina toppräddningar och sen släppa enkla puckar

Det var en uppriktig fråga från min sida, asså, jag öppnar för att jag var för hård, vad tror ni?

HV71 gör en usel insats första 40.
Hade vi mött ett bättre lag så hade matchen vart över.
Jag tycker att det är under all kritik att ställa ut 1 skridsko och tro att man ska vinna. Vi spelar ju för en topp 2 plats.
Finns ingen anledning till denna nonchalans.
Sen ställa en iskall Hugo i mål framför en Gunnarsson i riktigt bra form???

Tycker Alnefelt släppte in ett han borde ta och en där det var tvärtom…

Men jag tycker backarna har gjort fler misstag än Alnefelt i dagens match…

Precis, Hugo svajar, en match återstår, då ställer man över Gunnar.