Omgång 53: Brynäs IF - HV71

På riktigt?

Haha han tappar in den pucken med :laughing: :laughing: :laughing: för helvete ställ in wesslau det är ju en av få spelare som är godkända i hv71 -2014 fy vad pinsamt måtte det snart vara slut på denna säsongen :imp: :imp:

Förstår ej hur detta kunde hända, hur kunde Hv71 bli så här sjukt dåliga, från att vara dominanter på 2000talet, det är ju som att se två helt olika divisioner mötas, Hv71 har ju inte en chans, varken offensivt eller defensivt emot top6 lagen

Gillar Krogs citat på filmen i HvTV tidigare, “nu ska vi spela vår bästa hockey” jomenvisst Krog, ni försöker ju inte äns ?

Världsklass på Hv ju!
Gunnarsson spelar gudomligt i målet också!
Riktigt kul att se!

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: MEN HALLLLÅÅÅÅ

Man blir ju inte förvånad precis. FY FAN vad jag är glad att HV slipper kvalserien.

TA UT HONOM FÖR HELVETE! !!!

Jag är helt tappad hur ofattbart mediokra vissa spelare är. Gunnarsson sprider återigen osäkerhet omkring sig vilket smittar av sig, ingen spelar för laget utan hänger med sina invida huvuden igen! Gör om gör rätt 2014-15…

Pinsamt HV71!!!
Ingen som spelar för märket på bröstet!!!

Dags å plocka målvakten å köra 6 utespelare istället

Ok att Gunnarsson fått spela lite men, han är fan ingen SHL målvakt

Fint att se Nilson åka å prata å skratta med domaren på väg av isen i periodpaus. Gillar när jag ser att de brinner i ögonen och fokus ligger på rätt saker.

Okej att allting inte är Gunnars fel men han har inte fått en bra start så det vore nog inte fel att byta målvakt, varför har inte Bendelin tagit Timeout???

Det gäller hela laget. Är ju fan pinsamt att se. Skämmes!

4-0 och matchen är redan körd efter första perioden! Nog för att Gunnarsson inte fått direkt mycket speltid denna säsongen, det är något man förtjänar och han visar väl inte direkt att han är något för denna truppen nästa säsong utan där skulle väl isåfall Kokman vara ett hetare alternativ?

Jag skäms…detta fuskbygget har fullständigt kollapsat, kapten Nilsson åker och ler, han borde gråta över sin och sina lagkamraters insats. HV ska vara oerhört tacksamma att de har säkrat spel i Shl nästa säsong och att publiken trots allt kommer.

Den sämsta målvaktsinsatsen jag sett i år. Då räknar jag in när jag kollade div1 i Hudiksvall med.

4-0 efter en period?? Haha det är ju skrattretande. Jag orkar inteledningen. Skönt att säsongen är över snart. Enda glädjeämnen är att vi slipper kvalserien. Byt ut hela jävla ledningen till nästa säsong!

Klart det är pinsamt. Hela HV71 är ett jävla skämt.!