Omgång 53: Brynäs IF - HV71

Nä det vore nog ingen bra idé vem fan i dag skulle kunna förstärka laget :question: :question:
Med detta virriga och oinspirerade lag hade det inte hjälpt med 6 ute och 2 målvakter TYVÄRR :exclamation:

Dags att droppa min drömvärvning då.

Med Rickard Wallin i laget hade det inte sett ut såhär iaf…just saying

Jag skäms över att vara hv supporter just nu!! Fy faan!
Nilson va säger man? Förlänger Stille med den jävla idioten så vet jag inte va man ska göra! Man åker inte o ler o pratar me domaren efter 4-0 i rören efter FÖRSTA perioden. .

Känns som att spelarna är nöjda med att ha säkrat spel i SHL kommande säsong. Nu väntar man bara på sommaruppehållet. :frowning:

Vi har ALLT att spela för… Inte fan vill vi möta LHC i Play In?? Som kanske hamnar just 7. Då vill vi inte ligga 10a

Det finns fortfarande en liten möjlighet att ta Modo och hamna 9:a

Vi spelar för att hitta spelet inför Play In?

Vi spelar för Fansen?

Nu är det dags att lägga Man Man spelet på hyllan, Det fungerar inte. Sluta stirra puck, Gå på kropp!!!

Vi Måste överbelasta just för att vi bara stirrar puck och vispar med klubban.

Skridskor och fysik ser man inget av. Det är ganska tydligt nu att man måste gå på kropp i första-läget för att få bort spelaren, Klubba mot klubba fungerar nästan aldrig. Man går bort sig GÅNG på GÅNG.

ÅK IFATT OCH PROPPA FÖR FAN. Jävla skitspel i försvaret. Näe Bendelin det funkar inte.
3 ord och det ser genast mycket bättre ut, Jag lovar.

(ÖVERBELASTA PROPPA SKRIDSKOR)

Det är HV71s Nya medicin om man ska bli något lag att räkna med i framtiden. Det är så jävla lätt och ändå måste man krångla till det med massa komplicerade varianter i försvaret som man inte behöver. OJ OJ OJ. Man vågar inte ens släppa på för anfall för man är så rädd att att tappa markering, Tyvärr så gör man det ändå. Så vad spelar det då för roll om man fyller på?

Usch aldrig i helvete

Nä jag tycker inte det sett ett skit bättre med detta försvarsspel utan spelarna ser ju fan förvirrade ut , de har inte spelat man man sedan juniortiden och nu ska de då börja med det, det sitter ju i ryggmärgen att byta kille.

Bendelin är inte ens upprörd i pausen. Ahh det är läggmatch. Man bryr sig inte sista matcherna nu. Inte fan tänker jag se nån mer match då. SHL måste göra något åt det här. Införa någon form av placeringspriser eller nåt. Alldeles för mycket läggmatcher i SHL nuförtiden. Jag hatar det. Varför skulle vi vilja titta på en match där man inte bryr sig om man vinner eller förlorar, eller kanske rentav hellre förlorar.

Nåt måste göras åt det här skiten, Är ju inte ett dugg kul att titta på såna här matcher. Jag tänker protestera och inte se en match till innan Play In börjar i alla fall.

Vilket jävla skämt till människokännare utsåg Nilson till kapten!!!??? Och att denne samme person med obefintliga känselspröt dessutom lyckats missa Nilsons ‘‘fina ledaregenskaper’’ när han som kapten åkte ur ES med dif, ja det är fanimej en bedrift. En sån som Nilson borde inte ens få se ett kaptens-C.

Tack för ikväll nu ger jag upp :smiling_imp:

Varför inte tvåsiffrigt? Skulle väl passa fint nu till stundande slutspel. Skulle ju inte alls kännas knäckande eller så.

Är det ngn som tror att HV trycker på en knapp på måndag 18.59 och börjar spela mästarhockey?

Om det ändå hade visats lite jävlar anamma vid avblåsning men inte ens det mäktas med!
Det visar att man inte har rätt feeelings för klubben!

Kolla skillnaden i försvaret, Brynäs spelare kan få pucken och inte ha en motståndare nära. När en hvspelare får pucken så är dom där med både kropp och klubba och stör. Sen måste man fan sätta chanser dom den WK hade tidigare i andra, annars blir det svårt att vinna matcher!

Jag hoppas att HV71 får stryk med 15-0 om det inte har tänkt att spela för att vinna. Rätt åt dom i sånt fall. Sport är till för att ge allt man har för att vinna varje match. Det är Höjdarna på börsen som sysslar med taktik. Håll det borta från sporten tack. Varje match i sig oavsett vad som står på spel eller inte är viktig för oss fans. Det är oss ni spelar för till största delen. Sjukt att man ens får tippa på sådana här matcher. Borde anmälas för läggmatch.

Varför startar ens Gunnarsson? När vi bara har en målvakt i truppen, och knappt det, varför låter vi inte honom stå?

Synd att skylla på Gunnarsson dock. Hela jävla laget suger ju.

Har aldrig tidigare lämnat en match i förtid men nu kliver jag ut ur läkerolen. Aldrig känt mig så förnedrad tidigare.
Jag skäms så fruktansvärt mkt över dessa spelares ageranden. Det finns jävlar ingen som vill vinna. Känner mig kissad på.

Är det damlaget som spelar? Inte en jävel som tacklas så det måste vara så!

Tight spelschema. Någon gång måste ju Wesslau vila. Varför inte passa på nu när matcherna inte gäller något? HV är där de är → 8p och 25+ i målskillnad upp till plats 9.