Omgång 53: Brynäs IF - HV71

Förvisso men idag sticker verkligen gunnarsson ut.

Helt logiskt att vila GW tills det gäller något.

Sen behöver vi ju förstås en bättre backup nästa säsong men det tror jag inte vi får.

Jag skyller inte på Gunnarsson. Hela laget suger, javisst. men fortfarande, varför sätter man in spelare osm inte platsar på nivån, bara för att? Spelschemat? Fan, sätt Wesslau på träning om han inte orkar.
Tycker det är väldigt väldigt märkligt att vi inte plockade Andreas Andersson när Linköping släppte honom. Vi har behövt en back-up på målvaktssidan hela året.

Och vila tills det gäller något?
De här matcherna gäller något. Vi måste få in nån slags känsla och stämning och go i laget, för att ha någon chans när det väl bränner till.
Såna här matcher förstör oss.
Såna här matcher kommer göra att vi inte kommer ha en chans när det väl börjar betyda något.

Aj, aj. Vilken överkörning och det ser inte ens ut som Brynäs behöver ta i. Det bådar inte gott för play in detta. Hua, skulle vara intressant att höra snacket i omklädningsrummet.

Jag tvivlar på att kvaliteten för det finns i den trupp vi har idag.

Jag lider nåt fruktansvärt med dig, Om du åkt hela vägen till Gävle för att få se en lägg-match.

Dags att byta ut båsöppnaren :open_mouth:

En ny nolla på g? har Hv ngn gång i historien blivit nollade så många ggr som dom blivit iår?

6-0… Undra hur genomtänkt den här läggmatchen. Tror inte man blir bättre när det väl gäller genom att förnedra sig själv direkt. Bra tänkt vilka det nu var som inte ville spela för att vinna. Fy Fan.

Jag tar tillbaka allt jag sagt om att det defensiva spelet stegvis blivit bättre. Det är hur enkelt som helst att skapa chanser på HV. Låt forwards trycka ner pucken djupt i zon och sedan leta höga passningar mot stötande back FÖR HV KAN F-N INTE SPELA I EGEN ZON :smiling_imp: Och alla vägrar envist att lära sig läxan.

Jag har sett pojklag spela bättre. Det här är pinsamt så jag slutar titta nu.

Att se Marcus Nilsson på isen gör mig deprimerad. Han står ungefär för allt som har gått fel i Hv71 under de senaste 4 åren.
Nonchalans, arrogans, och brist på både verklighetsuppfattning och en vilja att slita och kämpa!!

Har aldrig i hela mitt liv skämts att se en match med HV71 men idag åker skäms kudden fram!
Dax att knäcka Gunnarsson helt nu? Vad skulle hända om Wesslau skulle bli skadad när han nu blir totalt förnedrad.
Sen vad sänder det för signaler när dårfinkarna inte gör ett skit i båset förutom står o små snackar lite vid avblåsning!

Ja du Bendelin och Olsson…jag tror hela Sverige skrattar åt oss…nu stänger jag av eländet, detta var bland det bedrövligaste jag sett

Nä, man har hoppats på någon form av vändning hela säsongen men nu slocknar sista gnistan av hopp…

Vart fan hittar stillman alla dessa odugliga spelare?
För att inte prata om tränarna, en hel jävla säsong och vi läcker fortfarande som ett såll!

Vad gör de under uppehållen, bara käkar pizza?

Stillman far åt pipsvängen, du som satt ihop detta jävla pisslag.

1-11 på 2 mindre än 2 matcher, göööööööött

Det värsta är att Brynäs inte ens spelar bra i dag, det är bara vi som är sorgligt bedrövliga

Bendelin står och ler när Brynäs gör 6-0… Ja 6-0 i röven är jävligt roligt Torgny. Som någon sa HELA SVERIGE SKRATTAR ÅT OSS!

Detta “lag” förtjänar inte att gå till slutspel. Hoppas på ett enkelt respass och en rensning bland spelare OCH ledare!

Skäms era jävlar

Nu måste spelarna iallfall ut och vinna 3:e perioden, nån j* heder måste man visa för klubbmärket.

Fialas höga klubba i ansiktet två gånger om var nog inte otur, såg avsiktligt ut. Trist att se.

Ja de måste ju för fan spela för Gunnarsson om inte annat, man sviker inte sin målvakt.