Omgång 53: Luleå HF - HV71

Vart lite rörigt framför Wesslau…

Riktig snygg styrning av Malte,Wesslau har börjat piggt!

Fan va nära att wesslau sparkade in ett mål PUH

mindre bra pp :frowning:

Kul för Malte att de går bra med tanke på den skitstorm han fick när hv tog in honom från väldigt många här.

HV var bra framtill powerbreaket men sen tog Luleå över men ganska jämn period me lite fördel Luleå kanske

Håller med och jag är först o erkänna att jag hade grundligt fel och de är jag glad för

Tycker HV gör en bra period för att vara borta mot LHF, vilket är en svår match. Skönt med ledning och det var ju kul att Malte fick hänga den.

Men i egen zon räknar man ju horribelt ibland och man släpper till en fri motståndare på bortre stolpen. Jag tror inte jag har sett en enda match den här säsongen där man inte har släppt till såna lägen vilket har straffat sig ofta och kommer att straffa sig ännu mer i ett slutspel.

Hoppas verkligen HV vinner, för ikväll går inga andra resultat HVs väg, vad det verkar.

Sen var ju iofs många sura på Hult bl.a. För hv tog in honom. Så samtidigt kanske inte all skit kom på just Malte utan mer Hult/Davidsson.

om möjligt ännu sämre PP… surt att det skall va apdåligt eller as-bra…

PC??? vad hände?

detta pp inte mycke bättre

skoter-idiot som fulsmällde

Skulle nog säga djävligt bra Boxplay

det luktar bränd skoter-olja nu…

osar hett runt Wesslau nu

Jobbigt nu :imp:
Dom får enkla utvisningar med sig

dommaren missar den på PC… men denna, som är fjäderlätt, den tar han??? :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

rättvist att tråklule inte kan göra mål, må deras skägg växa i anal-gången.

phuuu