Omgång 6: Örebro - HV71

Står fel i appen då.

Det är ändrat nu.

2 gillningar

De gjorde de för tre dagar sen.

Borde byta plats på Pettersson och tedenfjutt

3 gillningar

Brännström-Reber-Tedenby är “Bumbikedjan 0.5”

5 gillningar

Kommer bli kaos där. Går fort som fan, ingen vet var man är, ingen vet var pucken är.

VARFÖR, VARFÖR fortsätta med denna Tedenby som gång på gång bevisar att han inte hänger med längre.

In med Träff eller Nordmark där istället, släpp fram junisarna som vill visa framfötterna istället.

3 gillningar

Han är med för att dirigera försvaret han hjälper ju alla med sina yviga armrörelser

3 gillningar

Tycker faktiskt både Brännan och Lyrnäs och Tikka alla är sämre.

2 gillningar

Jag hade hellre velat se Lenc-Reber-Träff och sen Brännan-Tikka-Teden. Blir lite halvdant nu.

3 gillningar

Tycker dom varit lika lojj, så låt Teden spela med dessa herrar som håller hans nivå och flytta upp dom som faktiskt ger lite glöd (typ Träff, Pettersson, in med Nordmark kanske).

Håller med tråkigt sätta Reber med två underpresterande spelare.

1 gillning

Tycker inte Teden varit så värdelös som många tycker, han skapar ändå minst 1 farlig chans per match. Bättre än ingenting.

2 gillningar

Haft en ovanligt bra dag. Så det blir tre poäng ikväll.

Brännström gör hattrick, Alnefelt håller nollan för andra matchen i rad och Herman Hansson gör chockcomeback i tredje och lägger in 4-0 i öppen kasse.

Okej, jag tog i. Men jag njuter av den goa känslan jag byggt upp under dagen och inbillar mig att det är en sån dag. När allt blir som jag vill

8 gillningar

Sen tar det två minuter av första så är mörkret där igen.

3 gillningar

Lena och Sanny kommenterar idag då får vi iaf höra den bittra sanningen om vi suger

Absolut men samtidigt så bjuder han ofta motståndarlaget på det dubbla och schabblar bort minst lika många chanser. Det är för spretigt helt enkelt och för mycket “all over the place”.

Nu vill jag inte rubba dina cirklar – men, såg du Stakke i din vision? :joy:

3 gillningar