Omgång 7 (25/26): HV71 - Leksands IF

Blir vi 007 ikväll? Pinsamt i så fall.

Mycket möjligt.
Men är så evla skadad av de sista åren med HV att jag har börjat ta betalt.
Blir inte det minsta förvånad om HV torskar, Örebro och Linköping vinner.
24ggr pengarna. Gick inte motstå. Tyvärr.
Ser fram emot att man nån gång i framtiden kan lasta in dollares på HV-vinst, men först ska väl klubbrekordet på 8 raka torskar tas…

Blomman 007- med rätt att förlora

2 gillningar

Nu har jag ju iofs sagt det här förrut, och det blev inte alls som jag trodde då. Men det finns ju liksom till sist en gräns för hur många matcher ett lag kan förlora, oavsett hur dåligt laget i fråga är.

Så nu bör väl segern till sist komma. Kan man tycka.

Men man vet ju aldrig. Den här HV-upplagan har ju överraskat förr. De kanske faktiskt ÄR så dåliga att de ska vara med och utmana om historiska bottenrekord?

Med det sagt. Jag tror ändå på vinst.

6 gillningar

Vad har Reber gjort för ont mot er, Anton och övriga ledning? Har han råkat skära upp kaffefiltret i omklädningsrummet, eller ställt in skridskorna på fel hylla? För sportsligt finns det inte en enda vettig förklaring till att han inte är given i laget.

Ni väljer gång på gång att sätta Ingberg och Brännström före, två spelare som bevisat att de är som bäst mediokra. Och samtidigt låter ni en ung, orädd och utvecklingsbar spelare som Reber sitta och samla damm på läktaren. Det är obegripligt.

Snacka om att kasta bort framtiden för att hålla fast vid spelare som aldrig kommer ta oss dit vi vill. Ni pratar om att HV ska lyfta, men hur ska vi kunna lyfta när ni vägrar ge vingar till de som faktiskt kan flyga?

Anton , vakna.

3 gillningar

Skadad tydligen

1 gillning

Han blev väl skadad när han var nere och toppade J-20 med HP…

Idag vinner Hv!

1 gillning

Ah… förklarar saken :confused:

1 gillning

Fast frågan är varför hamnade han där först,

3 gillningar

Vem släppte pöcken?

2 gillningar

Är orolig för Hansson - Fransson. Det var skakigt bakåt sist..

1 gillning

Nu har man två matcher på sig att hitta självförtroendet. Komigen nu HV vinn matchen!

2 gillningar

förlust idag måste man sparka den ruttna blomman

1 gillning

Fan vad jag inte pallar med Lena som kommentator.

Kom igen nu för jävulen!

2 gillningar

Ikväll låser du ladan Dichow!

1 gillning

Detta är nog den mest nervösa matchen känner jag spontant. Allt kan vända nu eller gå ner i helvetet

2 gillningar

Kom igen nu för fan, vill se att HV öser på hela matchen

Får vi smisk ikväll förtjänar vi att åka ner. Punkt och jävla slut på den punkten så nu jävlar kör vi!!