Nej de tror jag inte
Det torde väl utgå från det geografiska ![]()
Här får vi absolut inte dra på oss någon utvisning.
Då lär det smälla! Ser inte hur vi ska ha minsta chans mot ett skickligt FBK! Kanske det mest kompletta laget i serien.
Mitt happy place är när jag tänker tillbaka till finalmatchen live 2017. Good times!
Eller 2008 när vi guldade i sudden i Saaben (dåvarande Cloetta Center). Very good times.
Fick en ide, om @PapaEmeritus drar igång final 7 från 2017 och jag drar igång final 6 från 2008 samtidigt som denna match startar och är med i matchtråden som om vi såg samma match - så kommer ni bli överraskade av hur po_t_va vi båda kan upplevas i våra kommentarer. Viss förbryllan kan uppstå i forumet som helhet när någon av oss skickar ett “JAAAAAAAAAAAAAAAAA!” samtidigt som Lodin sänker sin tredje kasse i andra perioden - men vafan.
Tre enkla idag. Är sen gammalt.![]()
Jag är inte säker på att mina nerver klarar av att uppleva någon finalserie igen. Det är då man inser hur jävla illa det är ställt med HV anno 2025.
Möjligtvis kvartsfinalserien mot FBK (också 2017) då vi vann tämligen enkelt i fyra raka.
Blev lite förvirrad av kommentaren om Linköping och Norrland, men det ligger inte där.
Är inte allt norr om Gränna Norrland? ![]()
Kom just tillbaka från framtiden där vi vann med 4-2, så vi kan vara lugna idag ![]()
Det brukar vara @BrandX som är Saida på detta forumet, men du kanske är något på spåren. Sitter det i X:et?
Jag tiger still ![]()
Haha, lirar Eaten med Bloodbath och tänker mig att det är Lodin som avses i the lyrics…
Har du lust att ta en kik i Mars 2026 också isf??
Sakta i backarna, kostar ett finger varje gång och jag måste ju ha kvar för att spy galla här…
Vill vi verkligen det?

Nä, norr om Uppgränna.