Omgång 8 (25/26): HV71 - Färjestad BK

Jo, så har det sett ut senaste 3 matcherna åtminstone

Jo samma som sist.

Kul att Reber är tillbaka, kanske kan ta Johnsens plats efter några byten

Hade jag varit GM hade jag satsat på en ny tredje center samt en tung forward som kan ta woods plats o peta ner han i tredje där jag hade ”sålt” OSL. De är vad som fattas enligt mig

5 gillningar

Fattar inte hur OSL kan få spela nu när Reber är tillbaka. Underliggande siffror? Kravställan? Blommans nyckfullhet? Vem vet?

Hade varit drömmen! OSL har fått många chanser i olika omgivningar och säsonger utan att få det att flyga. Kommer ju inte heller förlänga med honom, så lika bra att klippa banden.

1 gillning

Helt jävla obegripligt!!!

Vad gör karln ens i laget!!?

1 gillning

Väldigt bra fråga. Hade ju gärna velat veta om vi landar på plats 11 eller så.

2 gillningar

:joy:

Haha menar du att ja helt missat detta? Fått för mig att kloos centrat rousek och Woods. Ajdå :sweat_smile:

Tror dom började så men bytte efter en match

1 gillning

Tror på en liten chans till poäng ikväll. FBK är inte bättre än Frölunda och vi var en kryssribba ifrån att kvittera mot dem.

2 gillningar

Bortsett vinna SM-GULD (kan bli tufft även i år) respektive hålla sig kvar i SHL (fullt realistiskt att vi ska klara av) ser jag inget viktigare med hockeysäsongen 2025/26 än att tvåla till dansbandslaget. I varje möte. Precis som varje annan säsong alltså. Har en bra känsla av att det sker i kväll.

Death Before Dishonor.

Kom igen HV - Nu jävlar kör vi!!! :smiley:

Ta sig in i skiten framför mål kan nog bli svårt ikväll, fbk har rätt stora spelare så HV måste jobba ännu hårdare. PP känns ännu viktigare ikväll. Kämpa

1 gillning

jag ORKAR inte med Lena Sundqvist än en gång som kommentator.. 3 gånger irad. Vad är det för jävla förbannelse?

5 gillningar

Jag tror OSL bänkas under matchen och Reber tar hans plats.

1 gillning

Well, vi har vunnit med henne som kommentator. Sluta gnäll. :wink:

4 gillningar

Spelas Enter Sandman under lineupen igen så vinner vi :sign_of_the_horns:

1 gillning

Kontinuitet…

1 gillning

Alltid gillat Lena. För mig är hon när Modo åker ur 2016. Fina minnen.

6 gillningar