Omgång 8: Linköping HC - HV71

Slashing igen, mål igen. När ska våra spelare fatta? Nu har två onödiga utvisningar sänkt laget tillräckligt.

Jaha… Gamla BP synder.

Man får för fan i helvete inte slå med klubban!

Träna anfall/försvar hemma i Jönnet å låt försvararna lira utan klubbor.
Skrämmande dåligt att man ska behöva slå så in i helvete match efter match.

16 F Sandberg utvisas 2 min, Slashing med sådana SMÅ petningar på klubban om det varit ett rejält slag hade jag inte protesterat men Sandbergs lilla petning kan man väl för fan inte kalla Slashing :question: :question:

Må så vara men bedömningen finns och den är konsekvent. Skyll på spelarna ist!!

Åsså måste man fråga sig vad domarna gör… de tar för en [size=50]liiiiiiiiiiiiiiten[/size] petning med klubban men missar en tripping som faktisk kunde orsaka skada…

nu är det rätt mkt könsord som ekar hemma i huset…

Men skärp er då för helvetes jävlar!!!

Hur jävla svårt ska det va!!!

oj, oväntat, de hittade en petning igen.,…

kan domarna inte döma något annat???

Tack domaren. Matchvninnaren idag.

Må så vara men nu kan man ju snart skippa SHL och kolla Damfotboll istället :exclamation:

Halva laget har gått ner sig nåt ordentligt i andra perioden… va fan hände med 60 minuters hockey?

Nu är det för jävla risigt HV. Man behöver ju inte GE bort tre poäng.

Tack och godnatt Sandberg och Holzapfel. Ni kan gå hem.

Dom är ju inte bättre!!Hade du räknat med något annat?Nej inte jag.Pinsamt dåliga dom flesta i Hv.Vem FAN ska göra målen?Skaffar inte Stillman några nya spelare med pondus och skicklighet så blir det inte topp 4 ytan 4 max från botten,Det har gått 7 matcher och det vi har sett är ju ingen lögn,det är tyvärr inte bättre i år.Att vi lyckades vinna över Modo är det väl inga höga odds på.och där komm 4an :imp: :imp: :imp: FY FAN

Då var denna match körd. blir det 9-1 också eller? tänk om hv kunde träffa målet på sina avslut också…

Jag får tidigt känslan av att det inte kommer gå. HV skapar och är nära att komma till bra lägen men det vill sig inte. Då blir det trött efter ett tag. LHC har flyt i allt och de behöver inte kämpa så hårt.

Suck.

Skrev någonstans att de va ett stort steg framåt.
Fel av mig.
Modo är bara då jävla värdelösa.

Avgå bp ansvariga. Hur länge får det se ut såhär?
Byt målis med!

tre petningar… tre mål…

kan nån som fattar något berätta varför bara hv åker på detta?

det har väl varit så i alla matcher???

FANTENBERG [size=200]en riktig hockeyspelare[/size]

Bedömningen i svensk hockey är allt annat än konsekvent, men annars har du rätt :slight_smile: