Omgång 8: Linköping HC - HV71

På riktigt. Försvarsspelet.

HELVETE VAD ORÄTTVIST

upp å ner det här…

mycket viktigt

Underbart att Johan Larsson väljer att vända ryggen mot spelet å knuffa LHC lirare i bröstet ist för att se spelet!

Underbart mål boys!

Strandberg… Jaaaa…

Man kan säga att lhc har lite flyt just nu.
Eller så kan man säga att hv:s försvarsspel är uselt.

2-1 nu.
Kom igen HV!

Ja, vad gör Strandberg för nyttigt egentligten? :wink:

2-1 tydligen.

nära 2-2 där… kööööööör!

Det där fick man ju äta upp omgående…

Gött med sabb replik :exclamation:
Jag är rätt kass på regler, men är det inte utvisning när man slår bort klubban för en motspélare som hände före 2-0 målet :question:

Bra Brithén och co!

HV-klacken hörs riktigt bra efter målet :sunglasses: bra jobbat där uppe

“Jaha”, tänkte jag, “det var den matchen det…” Och sen rafsar Strandberg dit reduceringen direkt! Viktigt mål!

Bänka Jasan Krog, han bara åker och glider ju, Åker han ens några skridskor? Han försöker inte ens försvara…

Ja, fast det gör jag så gärna under sådana omständigheter! :wink:

Måste ifrågasätta Sterling, Gagnon och Holzapfel alltså. Jag stod bakom dom som sa att vi måste ge dom 5-6 matcher för att komma in i det hela, nu har dom fått en hel försäsong plus 7 SHL-omgångar och jag ser fortfarande inte någon jätteförändring. Visst, dom har fått några ströassist hit och dit, Sterling hängde 2 i premiären, men sen då? Dom åker skridskor, tacklar och sliter, men rent spelmässigt händer verkligen ingenting.

Såhär lång tid tog det ju inte för Krog tex, inte heller för andra importer vi haft, rätta mig om jag har fel…

samma sak som i första med gagnon…

FY FAN VA USELT

varför i helvete skall de upp å peta med klubban=========as öhivbowe 'V’¨QDS¨ÅV dv öwqeVOJ

Faaaannnn… Kan dom sluta slasha nån jävla gång…

töntiga jävla utvisningar

Petrasek är sämst i SHL på markeringsspel. Och han är lagkapten. Hur många baklängesmål har han varit inne på i år? Alla? Pinsamt kass!

Dessa förbannade utvisningar!!! Åk skridskor