Omgång 8: Rögle BK - HV71

Uselt. Totalt sett.
Nånting måste hända nu.

Men varför ska man gå direkt på anfall när man äntligen vinner puck. Ta hem och byt och ta kontroll över spelet.
Det är så sjukt dåligt och ska vi spela med huvudet under armen så kan vi glömma att vi vinner en enda match denna säsong.

Helvete det är dax att se sig själva i spegeln och steppa upp rejält nu.

Den här vidriga j*** låten dom spelar också…

Miele är riktigt svag. Men det känns ju som att halva laget måste bort om man ska vara sån. IG Nubben.

Jag tror fan laget från Allsvenskan förra året skulle klara detta bättre.

som sagt 1 p ska vi vara glada över. vi kommer inte ta många fler poäng denna säsong
Jag är glad vi vann 1 poäng vi maxade våran prestation idag

Utan tvekan! Dom hade nog iaf legat över sträcket nu :slight_smile:

Tyvärr håller jag med dig om detta. Han tappar puck i det läget genom att försöka dribbla sig förbi och funderar sedan ett par sekunder på om han ska vända hemåt och backchecka, eller inte. Ett A på bröstet är nog ett A för mycket där!?

Detta är väl dock stora delar samma lag

Har du ett A på bröstet så måste du föregå med gott exempel. Det gör inte Miele i några situationer. Förstärkning eller filmning i dag, har tagit ett antal dåliga utvisningar under säsongen och spelar egoistiskt. Raka motsatsen till hur en ledare beter sig och definitivt ingen att luta sig emot när det går tungt för laget.

Tycker synd om Andre Petersson, Ortio, Martinsson och Fobba. Bara dom 4 som platsar i detta lag.

Har aldrig tyckt att han varit SHL mässig, han är ju tyvärr inte ensam bland backarna i den kategorin. Hade vi fått in 2 helst 3 nya backar så tror jag på en klättring uppåt. Lär dock inte hända.

Exakt vad jag varnade för när han värvades.
Fick massor av mothugg här då.
Det var Exakt såhär när han lirade i Malmö med…
Riktig skit värvning även det precis som nästan alla Nubbens värvningar.

Förlorar på individuella misstag. Rögle sög i sista perioden. Domaren sög. Vi sög i 3 mot 3. It sucks!

Helt enig!

när fan ska Wilander vakna? Tommy måste bort nu, sist sparkade vi Rahm i november och då var de försent, snart agerar vi lika sent igen

om de ska vra såhär kan man lika väl lägga ner klubben

Väntat. HV har inga ledare på isen. De som ska leda laget stjälper det ju i match efter match istället. Det här kommer sluta i play out. Det är klart redan nu.

Ansvarig för detta är Lindbom och Norberg. Så länge de får vara ansvariga så kommer HV vara cementerade i botten. Lindbom är inte dålig. Men han anställde Norberg. Och det kan vara det största misstaget i hans karriär och den största katastrofen i HVs historia.

Tråkigt att se. Men det här kommer inte vända, kamrater. De som ska vara bra är ju alldeles för dåliga. Och det gäller alla. Från spelare, till ledare, till folket på kansliet och folket i styrelsen.

Om det inte skett en ommöblering innan omgång 10 så kommer vi att sätta negativa rekord den här säsongen.

Ja, i och med att de var både samspelta och hade med sig känslan att ha gjort något ihop som lag, så tror jag fan det. Även om de också haft det tufft.

Sparka honom!!! Han är BARA en belastning!!!

Detta har jag sagt hela tiden!! Är inte bredden som är Hvs problem. De är spetsen. Skicka allihop o ta in nytt. Vill inte se nåt mer av bödker, Miele eller Nättinen i hv tröjan!! Bort med dom!! Dom vill ju inte ens vara här!!