Omgång 8: Rögle BK - HV71

Stolpe ribba av miele. Det är faktiskt svårare att träffa stolpe ribba i det läget än att göra mål.

Miele drar en dubbel ramträff när målet är helt öppet. Även han vill vara med i omöjliga missar-klubben. Den här säsongen är cursed.

Man kan alltid hoppas. Att du har rätt dvs.

jahop där var vi avhängda …

Ortio för i helvete!!!

Hur fan kan vi missa så många öppna mål??

Tar tillbaka det jag sa om Ortio.

F****a

Och Ortio ihålig. 1-0 Rögle och HV kan inkassera ännu en nollpoängare. Bra jobbat!

Jahopp…. En sån kväll igen alltså.

Det här går inte.

Trenden håller i sig. Eländes elände.

Avgå Kent Norberg!

Får Hv betalt för att missa chanser…

Är det bonus på det? Till och med transatlanter blir som div 3 spelare…

Känns som de mutats att missa

Såja såja pojkar, var glada för 1-0. Det kunde likväl varit 3-0 just nu om stolparna var någon millimeter längre ifrån varandra :smiley: Helt-Värdelösa 71

Ja statistikt sett borde pucken gå in snart….

Kul kväll idag med…
Vilket lagbygge Nubben satt på banan.
Känner mig helt uppgiven.

hv 71 tidernas sämsta skötta sportförening.

patetiskt skött hur man kan ha förstört en sådan här klubb totalt att bli en loser förening in i benmärgen

Vet inte om min städning ligger efter, men för mig återstår det iaf 41 minuter drygt!?

Har vi någon hjälplinje eller dylikt man kan ringa som hv-supporter? Tänker Dammis kan bemmana denna med sin rutin?

Man får söka med lykta och ljus för att hitta något bra i det här laget. Alla är mer eller mindre dåliga. De som är mindre dåliga lyfts fram som något bra av vissa när sanningen är den att dessa spelare nog egentligen också måste lämna laget. Finns inget att bygga vidare på. Är känslan.