Omgång 8: Rögle BK - HV71

Vi måste börja vinna tek…

Sparka Norberg och Samuelsson. Ta in några som vill ta föreningen och det egna varumärket framåt. Får vara nog med folk som är i slutet av karriären och inte kunde bry sig mindre.

Nu måste det bli mål

Kidnappa bröderna Abbott o ta med dem hem

Måste ändå säga att Samuelsson såg till att vi spelar i SHL denna säsong efter att en egen produkt i början av sin karriär satte oss i HA, och då menar jag inte Lillis Lundh.

Vi är totalt sämst på tekningar

Man dumpar alltså stillastående på blå utan att vara först ner på den. I PP.

Hahahaha! Det är ju makalöst!

Gäsp.

PP var ju bra i en match iaf…

Rätt kul, jag tror seriöst att förra årets lag hade sett bättre ut än detta ihopskrapet haha

Nästakommande träningar måste fokus vara TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING!!

Jag känner mig också tveksam till många bitar i årets lag men du är verkligen helt enorm. Imponerad av dig på många olika sätt med din energi men kan tycka att du överreagerar ganska ofta när du skriver dina inlägg, speciellt i matchtrådarna.

Så extremt illa är det ju inte, jag tror att vi kommer att få ihop även trepoängare under säsongen.

Jag tror säkert att Huhtala hade gjort avtryck…

Pinsamt jävla spel i “pp”

Det där var nog det sämsta PP jag någonsin sett. Vad håller dom på med ens?! Kommer inte in i offensiv zon?!

Det här måste få konsekvenser. Någon/några måste få kicken! Allt blir ju bara s ä m r e !

hittils har jag ju rätt men hoppas jag har fel. Detta lag är patetiskt jävla dåligt

Nästnästa får bli: tackling, energi, tackling, energi, tackling…

Nästan så att man börjar glömma hur det känns att vara i ledning…

Bara 17-5 till Rögle…

Detta är den sämsta match jag sett sedan Sundsvall brann.
2 lag helt utan självförtroende.
HV71 försöker ju inte ens i pp…
Jag vet inte om någonting kan rädda HV71?
Skulle vara 4 superduper värvningar likt 13/14.