Garanterat.

Jokkalainen:
Nästakommande träningar måste fokus vara TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING!!
Bara 17-5 till Rögle…
Vi har fyra allsvenska tekare. Föga förvånande.
Är ju en dålig match och inte så kul att titta på. Båda lagen ganska dåliga. Rögle får ju ut väldigt lite och känns felbyggt på många sätt.
Dålig centersida, Tambellini ska vara vinge, och tveksamma backar.

Jokkalainen:
Nästakommande träningar måste fokus vara TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING!!
Bara 17-5 till Rögle…
18-5
wk2431:
Sparka Norberg och Samuelsson. Ta in några som vill ta föreningen och det egna varumärket framåt. Får vara nog med folk som är i slutet av karriären och inte kunde bry sig mindre.
Måste ändå säga att Samuelsson såg till att vi spelar i SHL denna säsong efter att en egen produkt i början av sin karriär satte oss i HA, och då menar jag inte Lillis Lundh.
Absolut. Men viss skillnad på HA och SHL. Även förra säsongen tycker jag man till stor del saknade en tydlig spelidé. Mna kunde vinna de flesta matcher ändå, och förlita sig mycket på spetskompetens hos ett antal bra spelare. De vinsterna finns inte att hämta i SHL, och de spelarna är inte så spetsiga mot bättre motstånd, heller.
Rahm var för dålig för att coacha HV. Samtidigt har han ett guld som ass. coach och verkar duga bra som ass. coach i Växjö.
Lillis var i slutet av karriären, och Lillis 21 är ganska lik den Samuelsson vi ser 22.
Ser gärna att näste tränare är varken i slutet av karriären, eller en gammal HV-spelare.

Jokkalainen:
Nästnästa får bli: tackling, energi, tackling, energi, tackling…
Ringer du Sundh så löser jag Hrdina, ses i B-hallen på måndag.
Jag brukar eftersträva att inte se saker i svart eller vitt, men just nu är det ganska svårt. Vi saknar så otroligt mycket i så många delar av spelet. Krampaktigt på både på isen och hemma i tv-soffan.
HV lyckas verkligen inte få fatt i en enda förlupen 50/50-puck.
Fyfan. Usch. Tråkigt å dåligt spel
Man visar inga känslor över huvud taget. Man kommer in på isen, duttar lite och byter.
Samuelsson & Co verkar helt handfallna.

Detta är den sämsta match jag sett sedan Sundsvall brann.
2 lag helt utan självförtroende.
HV71 försöker ju inte ens i pp…
Jag vet inte om någonting kan rädda HV71?
Skulle vara 4 superduper värvningar likt 13/14.
Yes och det måste ske nu inom 1 vecka helst. De måste göra ngt, laget funkar inte.
Foppa ser ut att vara nära att brista ut i gråt varje gång dom filmar karln haha

Windom Earle:wk2431:
Sparka Norberg och Samuelsson. Ta in några som vill ta föreningen och det egna varumärket framåt. Får vara nog med folk som är i slutet av karriären och inte kunde bry sig mindre.
Måste ändå säga att Samuelsson såg till att vi spelar i SHL denna säsong efter att en egen produkt i början av sin karriär satte oss i HA, och då menar jag inte Lillis Lundh.
Absolut. Men viss skillnad på HA och SHL. Även förra säsongen tycker jag man till stor del saknade en tydlig spelidé. Mna kunde vinna de flesta matcher ändå, och förlita sig mycket på spetskompetens hos ett antal bra spelare. De vinsterna finns inte att hämta i SHL, och de spelarna är inte så spetsiga mot bättre motstånd, heller.
Rahm var för dålig för att coacha HV. Samtidigt har han ett guld som ass. coach och verkar duga bra som ass. coach i Växjö.
Lillis var i slutet av karriären, och Lillis 21 är ganska lik den Samuelsson vi ser 22.Ser gärna att näste tränare är varken i slutet av karriären, eller en gammal HV-spelare.
Håller med dig helt, om allt i ditt svar. Spelidén har varit otroligt otydlig i tre år minst.
Nu är det bra uselt. Skapar noll mot ett dåligt Rögle. Vem ska ta ansvar?
Vem skall spela fysiskt i detta lag? Vem skall väcka laget när inget fungerar? Vem skall få spelarna att tänka på annat än att vi måste vinna?
Frågan är retorisk och svaret är____?
Vilken skillnad mot matchen i lördags gällande allting, stämning, målchanser, intensitet mm.
Ingen hockeypropaganda precis.
Som gjort för att PP eller målvaktstavla avgör.

Vilken skillnad mot matchen i lördags gällande allting, stämning, målchanser, intensitet mm.
Ingen hockeypropaganda precis.
Som gjort för att PP eller målvaktstavla avgör.
Inte HVs PP iallafall.
18-7 i tekningar
En forward/center som kan teka vore en förstärkning oavsett kompetens i övrigt…
Det bästa vi kan göra är att byta HC. Det behövs en ny röst som kan tända spelarna. Det behövs en ny spelidé, eller ja, det behövs en spelidé ö.h.t.