Trenden för HV i matchen pekar spikrakt ner. Man lyckas med noll.
Detta lag är ett ägg som man tappat i golvet. Det går inte att laga.
Trenden för HV i matchen pekar spikrakt ner. Man lyckas med noll.
Detta lag är ett ägg som man tappat i golvet. Det går inte att laga.
3 forwards 2 backar måste in inom 1 vecka + ny tränare
Kan någon som har koll på statistiken berätta om vi har någon tekare som varit bra tidigare?
2 perioder 0 mål. Hur ska det vara så jävla svårt å få in puckjäveln
Elegant och väldigt korrekt beskrivning av laget. Nu tycker Måns att vi spelar bra. Om de tycker detta är bra så blir jag inte direkt mindre orolig.
Vilken avslagen match.
Det finns inte en enda spelare i HV som gör sin omgivning bättre. Makalöst haveri.
Lagledningen lär ju sitta löst. Borde iaf sitta löst. De får ju inte igång det här laget. För även om de är dåliga så är de inte så HÄR dåliga. Vidhåller att Tommy inte får ut mer än max 65% av truppen. Och så kan det ju inte fortsätta.
Skicka iväg Tommy på vägen hem. Uppenbart att det han försöker lära ut fattar INGEN! Finns inga ord på hur illa detta ser ut. Skulle vi få in världens bästa hockeyspelare skulle laget bara bli sämre.
Hv kommer igen i tredje och vinner med 4-1!
Hv bäst på att vara sämst.
Sjuk serie att ha åtta raka med första målet mot sig.
Undrar detsamma. Våra forwards är alldeles för bekväma.
De vägrar att ta fighten. Vågar inte utmana och viker hellre av och spelar mjukt, anno 2020/2021.
Det ser rent ut sagt förjävligt ut. Alla ser det.
Varför händer inget? En timeout kanske?
En bänkning? En utskällning? Någonting?
Dags att börja snegla på bottenrekord känns det som? Utan att ha närmare koll känns som att vi kan bli en contender.
Miele borde ligga risigt till för att få vara kvar. Dåligt passningsspel, låg fart och extremt dålig i egen zon. Han är värvad som en offensiv katalysator men det händer ingenting.
Det vore helt klart intressant att se hur dåligt ser ut om detta är bra. Rögle är ju också precis klappkassa dock, helvete så dålig period.
Ibland är det hönsgård i HV-försvaret - men det var betydligt värre i början av matchen då alla stod och tittade mot sargen .
Viljelöst och slentrian-spelande när HV får PP - inte så att man vill gå in och avgöra direkt - utan någon spelare anfaller medan andra byter osv.
Foppa ser ut att vara nära att brista ut i gråt varje gång dom filmar karln haha
Nästa inlägg, skriv något seriöst istället för omväxlings skull. Kom igen nu.
Miele borde ligga risigt till för att få vara kvar. Dåligt passningsspel, låg fart och extremt dålig i egen zon. Han är värvad som en offensiv katalysator men det händer ingenting.
Precis vad jag varnade för när han värvades. Men jävlar i mig vad jag fick mothugg då härinne. Var precis så i Malmö fast i Malmö producerade han åtminstone…
Nån som tror på poäng - jag har svårt att se det - känns som man är nöjd med att förlora med ett eller två mål.
Gör HV ett mål kommer man dra ned på tempot och låta moståndarna kvittera direkt
Tommy, nu är goda råd dyra. Har du något ess att slänga fram, så är det hög tid nu.
Det ser väldigt ointressant ut. Rakt igenom.