Omgång 9: Frölunda HC - HV71

Dessa misstag hela piiiiip piiiip tiden. -18 poäng då…vi har alltså BARA Karlskrona efter oss…svårt att va positiv nu

finns inte mycke positivt att skriva när man tappa 2-0 te 2-4

Finns inget positivt att skriva?

Jadu vad ska man säga.

Nåja det är över 80% av säsongen kvar iallafall men vi har inte råd med nån formsvacka i framtiden kan man ju säga.

Idag torskar vi på grund av ineffektivitet.

Godnatt just nu för mig.

Underbart att Karalahti är tillbaka, borde dock byta namn till Karalahtisson… 3 extremt billiga utvisningar.

PW med 2 dundertabbar, och nu ett gratismål till frölunda. Det håller inte om vi ska slå dom på bortaplan.

NÄ det har han INTE :exclamation: :exclamation: :exclamation:

Rönnberg är världsmästare på att se förvånad ut.

Emil Axel och Jacob borde tyvärr vara utlånade till allsvenskan, alldeles förlåg nivå för SHL, dock så har vi ju inget val än att låta dom spela nu men satan vad det har kostat poäng

Fy fan. Det här håller inte. Truppen håller inte. Thörnberg, Christensen, Laine m fl. är ju helt osynliga. Det måste värvas för det här är sämre än 2013/2014.

HV gör ju inte mål på sina chanser. Men alla andra lag gör ju det. Kommer sluta illa. Känslan är otroligt dålig just nu.

bra PP, och logiskt så blir det inte utdelning.

Kan nån snälla berätta för Lindbom att dump n’ chase aldrig någonsin varit ett framgångsrecept i SHL?

då vare dags igen

Hoppas verkligen på en ny avstängning på Karalahti, han är på riktigt farlig att ha på isen. Oavsett vilket lag man håller på så måste man tänka på säkerheten.

Jere du är verkligen helt förbannat Slut i huvudet,du är ta mig tusan en skam för HV-dressen!

Är det inte dags att skicka den där jäääävla Karalahti åt helvete nu?!?

BRYT KONTRAKTET FÖR FAAAAN!

[size=200]SUCK[/size]

Det är inte Sant!?!?

Vilket äckel Karalahti är, nu lämnar han ligan för gott. Usch för detta svineri!

Jag tror att 8:an står för antalet utvisningar han tar per match, någon som sätter emot?

asså Jere, det är ju sparken varning på han nu ärligt talat vafan sysslar han med ? avstängning igen nu ?