Omgång 9: Frölunda HC - HV71

Vad tänker Karalahti me?
Diggar han men nu får det vara bra!

Vad gör människan!!!

[size=150]HEY, SKÄRPNING - ANNARS BLIR DET VARNINGAR![/size]

karalathi vafan ?
karalathi vafan ?
karalathi vafan ?
karalathi vafan ?
:imp: :imp:

Helt ofattbart att man skrev ett 2-årskontrakt med Jere.

Vad är det vissa ser som jag inte ser?? Han ska bort från detta lag.

Dags att kicka Karalahti. Spelar ingen roll. Han sätter bara HV i skitläce efter skitläge! Avstängning efter avstängning, utvisning efter utvisning.

Vad i helvete ska man med en sån jävla sopa till? Sparka honom NU.

Han tänker inte överhuvudtaget
man undrar va fan han har under hjälmen han ser ensam till att vi förlorar idag :exclamation: :exclamation:

Det som oroar mig mest är att Lindboms spelstil påminner äckligt mycket om Dahléns.
Dumpa och jaga men vi vinner aldrig första pucken! Sen när vi blir tillbaka tryckta och sen vinner puck så finns inte kraften att gå till anfall utan puck läggs ner och nästa anfallsvåg kommer för
motståndarna!

Lindbom " Vi ska börja spela Hv hockey igen"

Vad gjorde Karalahti till det sista? Gjorde en kopp te och missade.

Nu får det fan vara nog! Bort med fanskapet

Då är du inte ensam :exclamation:
Trots allt trodde jag att vi skulle blivit mer överkörda

Sådärja. Då kan vi fastslå att jag som vanligt har och haft rätt om Karalahti. Medioker och långsam som hockeyspelare. Bakom flötet som person.

Jag tycker synd om Lindbom.

Nu är läget jävligt allvarligt. Så här jävla uselt var det som sagt inte ens 2013/2014.

Men vad gör Karalahti?? Jag saknar ord. Det är inte sant. Han skadar varumärket, förstör för laget och har rent av problem. Det här stämmer inte. Vi pratar överträdelser som absolut inte får accepteras. HELT huvudlöst. Jag har knappt sett på maken så korkat - tillfälligheter duger inte som förklaring. Ett redan skadat varumärke behöver sätta ned foten och visa att man inte står bakom sånt här.
Karalahti behöver flytta på sig!

saken är, Hv har varit i kris, 4 år av dåliga resultat och sen som bonus super skit stormen med AJ och hela ledningen osv
Hv väljer Lindbom som tränare mitt i allt detta, många med mig va sjukt förvånade och frågande kring detta beslut, att när Hv värkligen har kniven mot strupen så satsar man på en så oerfaren tränare OK FINE men ärligt talat går det dåligt för Hv även detta år så kommer
JÄVLIGT MÅNGA viktiga personer på riktigt börja tvivla på hv, syftar på sponsorer och annat, Jsödra går upp i allsvenskan och Huskvarna byter till Jsödra ? ärligt talat HV MÅSTE leverera denna säsong, därför trodde jag Hv skulle gå all in och verkligen säkra upp att Lindboms första säsong skulle gå bra med kanon värvningar, istället betalar man SKITMYCKET för spelare som Sundh Melin osv som har topp löner i SHL (ganska uppenbart att Johan och Johan ger kompis löner) hurfan kan man ge dom det ? dessutom PW den målvakt som tjänar mest i SHL ? vafan lägger man pengar på ?
Jag anser att Hv måste gå all in och värva MINST 1 till spetsback annars går detta åt helvete på riktigt

4-2 är smickrande för HV. Kunde lika gärna blivit 8-2. HV får kvala till våren om inte minst 2 toppbackar värvas. Men var fan ska vi hitta dom?

Vi saknar lagkaptenen, skadade målvakter, spelar med 80% av ordinarie uppställning.
Måste få tillbaka våra spelare om vi ska ha en chans.

Junisar i all ära, men måste ha igång spelarna med rutin. Väldigt mycket stolpe ut i för hv.

Så mycket bättre än tidigare. Tråkigt att de inte kan till vara på chansen som PW ändå ger HV. Hans tredje period var riktigt bra, tråkigt att han släppte in några enkla puckar dock. Har flertalet lägen att göra 3-3, tänker framförallt på Önerud i BP.

Karalahti… Det gör fan ont. Jag tycker att du är riktigt skön och stark person, men detta är inte okej. Inte för dig och inte för HV71. Klubben måste agera, går inte att ha en spelare som skämmer ut sig själv och klubben direkt efter han kommer tillbaka från en avstängning.

“Vi kommer förlora men bara vi inte blir överkörda” skrev ni, blev vi överkörda? Nej. Så ni fick ju det ni trodde. Bara att ta nya tag, HV71 kommer vända på detta och poängen kommer trilla in matcherna framöver, övertygad om det.