Stakke kan väl gå till komklädningsrummet och byta om. In med schiolan
Orkar inte mer…
Hur kan vi vara såhär dåliga? På riktigt?! En seriös fråga…
Jag är ok med att sparka AB bara baserat på att Stakke får istid. Det beslutet är så dumt att man inte kan lita på hans hockeykunnande.
Vad är detta för jävla spela! Hemmaplan en lördag mot en bottenkonkurent.
Helt oacceptabelt för fan!
Tycker inte du att Stakkestad, snygg utvisning nu förresten, är ett större problem för LAGET HV än AP? Tycker inte du att Tikka och Lindbäcks obefintliga centerspel är ett större problem än AP::s insatser? Tycker du att LAGET spelar bra i dag under Antons ledning?
hemma mot SAIK första hemmamatchen
Just saying. Nya Oskarshamn !!
Jo det tycker jag men jag tycker inte att spel långt under sin kapacitet är något att belöna heller.
rögle ja
Men nej.
Är det verkligen någon här inne som inte tror att vi åker ur med det här spelet?
Det känns väldigt svajigt idag. Hoppas verkligen att dom spelar upp sig. 3 poäng idag hade ju ändå gjort det lite enklare att andas igen
Urusel första period.
En rookie som SHL-coach i kombination med ett uruselt lagbygge verkar inte vara en speciellt lyckad kombination.
Upp till bevis. Alla!
Vi är inte tillräckligt bra är bara att konstatera
ne nu kan vi nog sätta krisstämpeln på HV, Abbot måste agera nu säsongen är snart över
I princip nästan hela laget är värda en rejäl örfil i pausen!
Okej efter första perren:
- Förstalinan helt osynlig
- andrakedjan bäst
- Day är helt borta
- Stakke bevisar återigen att han inte hör hemma i SHL
- backar hem för lätt samt inget spel
Tycker faktiskt att det är märkligt att vi har tappat våran struktur som vi hade i början på säsongen/för säsongen när det kommer till defensiven. ser mer och mer ut som en hönsgård och jag förstår inte riktigt varför, tänkte att det var det vi hade att bygga på i år
Jag tror inte vi åker ur.
Kanske till och med tar poäng idag.