De kommer ju ryka sen tror jag när Luoto, Fisken och Lyrnäs är tillbaka. Helt oki kedja.
Testa att sparka JD denna gången kanske.
En ggn för alla då hoppas jag.
Bara hoppas att spelarna har mer is i magen än oss…
Vi kan ju börja med att köpa ny målvakt. Alnefeldt har varit bra några matcher, jag vet, men han är inte bättre än såhär. Tyvärr.
Helt utspelade av Rögle med så mycket skadoer. Hur fan är det möjligt
fast hittills har blomman inte imponerat alls hur han satt spelet för HV. Man vinner inga matcher på dessa taktiska beslut han har gjort hittills
Verkar ju inte så.
Grejen är ju att om Blomman är tränaren vi ska satsa på. Då måste f-n Abbott ge honom rätt förutsättningar.
Just nu har Blomman, som alltså gör sin första säsong som HC i SHL, fått i uppdrag att polera en bajskorv.
Spelare, BRA spelare måste in. Annars kan vi lika gärna lämna WO resten av grundserien.
Det får man verkligen hoppas!
Nej, resultatmässigt hittills har du ju rätt.Men att jmf honom med Wikegårds karriär i stort ör lite tidigt, eller hur? Men jag tycker mig se en coach som vågar ta svåra beslut. Det tycker jag om.
Bra sagt. Folk behöver förstå att det är media som blossar upp de flesta händelserna kring AP
Mkt svag förstaperiod. Man blir orolig på riktigt. Hoppas det görs ngt snart. Vi har fortfarande många borta, men vissa spelare måste bort. Det måste in spets och spelarna som är skadade måste komma tillbaka snart. Antar att det är många som åker och håller hårt i klubban, det funkar inte. Hv måste sänka axlarna och slappna av.
Verkar inte som att Blommans utspel senast fått optimal effekt…
Jag tycker att vi har för dåliga spelare men vi verkar ha en dålig coach också. Kolla nu hur Stakkestad kommer få fortsatt förtroende av Anton.
Han har fått väldigt dåliga förutsättningar i form av dåligt spelarmaterial men han gör verkligen inte ett bra jobb med att polera bajskorven.
ne jag har inte dömt ujt blomman helt än men jag är inte imponerad hittils. WIkegård är en pajas
AB har fått omöjligt uppdrag men svårt att behålla förtroendet i en grupp som bara förlorar. Inte ABs fel men tycker att det naturliga är att ta in en riktig tränare och tre forwards ungefär samtidigt.
Att hans matchcoachning och idoga spelade av våra självmordsbombare kostar oss poäng är ett annat problem.
Näe, Lundqvist och Bibic surrade ju om det inför matchen. Att det finns en viss risk med ett sånt uttalande…
Skott med skymning på Rögles mål
Hv får ofta oskymda skott , plockpotatis
Nej, jag går och bakar surdegsbröd med min fru och barn. Känns som en bättre investering.