Omgång 9: Leksand - HV71

Att HV har Sveriges sämsta backar är nog ett faktum nu.

Jävla slarv! 2-1 LIF.

CAMPOLI FÖR I HELVETE!!!

Verkar som Chris Campoli vill bevisa Aftonbladet rätt när dom skrev att han gör mycket misstag i Hockeybibeln. Usel inledning på säsongen av honom, tabbe i varenda match hittills, detta är alldeles för låg nivå, fyfan.

För helvete!!!

3 mål av HV71 på bortaplan. Inte dåligt. Synd bara att 2 av målen är bjudningar till Leksand.

Förhelvete vilka jävla dåliga backar det ska vara år ut och år in i Hv :imp: blir skogstokig på allt slarv hela tiden

Aj då. Uppförsbacke.

Vad sysslar man med? Jävla soppor. Jävla slappfisar… Gör detaljerna i varje moment var det ja.

Va fan är de här?!
Hur hade HV tänkt vara med i toppen iår när man inte kan få till ett bra spel mot seriens sämsta lag?

Orkar inte mer…

Ja :smiley:

2-2! RIDDARN!

Vad är det för mental blockering att HV måste ligga under för att spela för att göra mål!

Fan så gött Ridderwall o Teden! Vilja

Jag tycker inte att man enbart kan skylla på backarna. Visst - Campoli dabbar sig vid 2-1.

Men det är ju samtidigt så att HV måste göra fler mål framåt. Idag har man släppt 2 och det gjorde man sist också. Och man ska kunna släppa in 2 och ändå vinna, även på bortaplan. Men då måste man göra fler mål själva!

Det konstiga är inte att HV inte skapar chanser på bortaplan, för det tycker jag att man gör. Det konstiga är det att avsluten är så fruktansvärt svaga på bortaplan. Långt utanför eller mitt i madrassen. Och det undrar jag varför det är så.

Fin bröstvärmare av Holza. Hehe.

seriöst. Bänka berglund nu!!

Melin pangar på så mycket bättre än vad HV:s backar gör.

Men Williamsson har ju faktiskt gjort två riktigt bra avslut på mål.
Det är ju mer än vad han gjorde på hela förra säsongen.

92, 24 och 90 spelar riktigt bra

Vore rättvist med 2-3.