Har god lust att maila henne.
Hade vart fint om vi här på forumet kunde formulera ett mail som får henne att känna som att hon får en fet lavett när hon läser det.
Helt otroligt, hur lyckas hv hitta dessa ”guldkorn”?
Har god lust att maila henne.
Hade vart fint om vi här på forumet kunde formulera ett mail som får henne att känna som att hon får en fet lavett när hon läser det.
Helt otroligt, hur lyckas hv hitta dessa ”guldkorn”?
Inte för att en bild har någon som helst betydelse. Men, rätt ska vara rätt och under kontaktuppgifter så är det följande bild.
Att företaget kört nån plojgrej(?) nån gång i tiden och tagit en bild med ALI i solglasögon. Vem orkar ens engagera sig i det?
Kom igen nu. Forumet kan bättre.
Går du in på hemsidan via datorn så visas bilden med solglasögon först, sen när du klickar på den så kommer man till den bilden du hänvisar till. Men jag håller med dig om att en bild med solglasögon och lite ploj inte spelar någon roll och som man var inne på längre upp i tråden så är jag inte säker på att det är Anna Lena som ska hängas utan många andra före henne. Med det sagt tyckte jag att bilden med solbrillor och hur cirkus hv sett ut senaste åren passade rätt bra…
Nyss läst intervjun. Hon är inte rätt för HV, de är min fasta övertygelse.
Vi kör på kontinuitet, dvs vi byter ordförande även efter denna säsongen, va?
Icke-faktabaserad kontinuitet som inte kopplas till kvalitet. Hurra!
Nån som vill sammanfatta vad hon säger i intervjun?
Fick svar från Anna Lena!
Hon svarade att hon ville att man skulle komma fram till henne i arenan då dialog alltid blir bättre.
Men jag ville ha svar på hur man tänker kring nuvarande läge då det är kritiskt.
Kört!!!
Bara hoppas klacken kör upp en fet banderoll när vi åker ur. Då kanske Anna-Lena vaknar.
Banderoll igen, kontinuitet
Enda sättet att få något att hända är att North Banks agerar!
Det torde hänt igår. Men tyst är det. Banderollen i våras känns nu i efterhand som att den kom upp i ren eufori. Hade det inte gått vägen hade vi kanske inte sätt den.
Man kan ju undra vad NBS veckomöten med HV handlar om. Förutom läktarkulturen. Antagligen inget därtill.
Den var dock formulerad på ett sätt som att HV åkt ur. Så rätt övertygad om att den åkt upp oavsett.
Du pratar om kontinuitet som något viktigt och jag förstår den tanken. Men hur långt kan man driva det spåret utan sportsliga resultat? När blir det för mycket kontinuitet och för lite prestation?
– Vi har provat att jobba med ickekontinuitet under många år och det har inte fungerat så nu är det läge att göra på ett annat sätt. Vi har inte ens diskuterat frågan för både Anton och Björn har vårt fulla stöd. Så det är inte ens en fråga.
Det här är ju ett rent korkat uttalande. Jag hoppas verkligen att hon inte är så dum att hon tror på det, utan att det är ett ganska taffligt försök att hålla uppe fasaden att allt går som planerat.
Hon får ju det att låta som att ickekontinuitet var målet tidigare, och inte en konsekvens av dåliga beslut. Nu ska man istället, genom dåliga beslut, få kontinuitet.
Det enda som inte förändras är att man tar dåliga beslut. På tal om att testa något annat.
Både Anton och Björn! Ja Björn kan man ju hoppas då han inte kunnat göra något. Men Anton som varit med från start! Jesus atomer!
Får be till alla gudar som finns att spelarna gör något som vi inte sett denna säsong.
Kommer inte bero på Anton! Men vad luft hon kommer få om man klarare kvalet!
Tycker uttalandet visar på att Anton sitter säkert mer pga styrelsen än pga BL. Hon kan ju ha förtroende för BL som de “styr” över. AB borde ju ligga hos BL. Så att hon varit inblandad och drivande i den galna förlängningen lyser igenom.
Tappat allt förtroende för henne och styrelsen. Helt osannolikt att föreningen drivs med mantrat att coachen ska vara kvar oavsett hur oduglig han är. Detta pga att man sparkat coacher tidigare!!!
Fattar ni vad de innebär? Hade vi haft denna styrelse förra säsongen så hade Monten fortfarande varit kvar även om vi nu varit ett mittenlag i HA. Troligen hade Randy Edmonds fått fyra år på sig också om vi haft ALI som ordförande.
Detta måste vara unikt att en nuvarande elitförening fridlyser en misslyckad coach och är beredda att sänka hela föreningen. Enda argumentet som existerar och som framförs är kontinuitet. Vi är så körda och jag kan redan nu se ALI och AB ge intervjuer om det går åt pipan och vad de kommer att säga. Båda troligen kvar även i HA! Vilket radarpar!
En fråga jag ställer mig är hur vi alltid lyckas välja ordföranden som är så totalt tondöva. Det är som att det inte finns någon annan verklighet än den man verkar bestämma sig för innanför Gardens väggar.
Jag menar. Anna-Lena kan ju naturligtvis tycka som hon gör och genuint tro att det här är det bästa för föreningen. Men det finns ju 100 andra sätt hon kan kommunicera det på. När jag läser artikeln finner jag ungefär noll procents förståelse för det som föreningen bygger på, supportrarnas engagemang och kärlek till HV.
Som supporter har jag egentligen i tio års tid känt en otrolig distans till de styrande i HV. Det är som att vi aldrig ser samma saker. Deras verklighet överensstämmer sällan, oftast aldrig med den vi supportrar har.
Därför uppstår alltid känslan av att ett litet gäng hijackar föreningen. De låser in sig i sitt elfenbenstorn. Och det spelar ingen roll om de heter Sten-Åke, Agne, Lindbom, Wilander eller Anna-Lena. Känslan är alltid densamma.
Det känns överlag som att HV som förening väljer att inte lyssna, alternativt stänger av helt när det kommer till åsikter utifrån.
Det gör mig uppgiven.
De som byggt upp HV71 och dess efterträdare måste vrida sig i graven.
Att en klubba kan vara så misskött pga inkompetenta styrelser!
Att Isaksson uttalar sitt fulla stöd och förtroende i en intervju är fullt normalt och helt i sin ordning, detta förtroende och stöd uttalas tills den sekund det inte gäller längre. Brukar vara precis på detta sätt när det gäller tränare, sportchefer, politiker samt ansvariga chefer generellt.
Sade hon inte redan i november när det stormade som mest runt anton och han i mina ögon var körd att det var väldigt viktigt med kontinuitet? Jag tolkade uttalandet då att anton blir kvar nästan oavsett, trodde dock knappast att det skulle kunna gälla in absurdum.
Den senaste intervjun gör mig totalt uppgiven, vi tuffar på mot undergången.