Ordförande Anna Lena Isaksson

Otur för Stillman att inte ALI sa till JP att de ogillar hat innan det gick så långt att han behövde sjukskriva sig.

1 gillning

Förstår inte varför dom läser upp meddelandet överhuvudtaget. Sköt det internt. Vi kommer inte luras så lätt och förlåta er för att ni spela ner oss i Allsvenskan.

3 gillningar

Jag tittar in då och då och som utomstående är det tydligt att det är mods åsikt som gäller eller så får man höra hur fel man har. :ok_hand:

3 gillningar

Detta är ett diskussionsforum. Har du inte argument för dina åsikter, så kan du inte förvänta dig att folk håller med dig. Det är ditt jobb att argumentera för din åsikt.

Att du väljer det trötta argumentet att “man måste hålla med mods”, så kommer du inte tas på allvar. Såvida du inte vill leda det i bevis?

4 gillningar

Det är bara att se hur ni håller varandra om ryggen i varje tråd. Alltså jag förstår, ni är säkert ett gäng som känner varandra sen länge, tycker lika om det mesta och detta är er hemsida och ni vill ha den på ett visst sätt. Jag ser ingen poäng med att ge mig in i en diskussion om detta så jag nöjer mig med att ha detta sagt en gång.

2 gillningar

Det är en rätt röten utsaga. Komma och anklaga oss för att köra nån agenda, sedan vika undan och inte föra det i bevis.

:person_shrugging:

5 gillningar

Sånt här är bara löjligt, och väldigt låg nivå. Jag har inte ens träffat alla mods, så dina argument faller platt.

Om det skulle vara som du skriver, hur ser din lösning i så fall ut?

Frågar för att jag är uppriktigt nyfiken.

2 gillningar

Fast detta är ju uträtt! En berusad malmösupporter som försöker ta sig in i HV’s spelarbuss, där Anton förvisar honom med lite hockeyskills.

All credd till han för detta!

19 gillningar

Verkligen inte. Klart att mif supportern inte har på bussen att göra men det är fortfarande inte coolt eller tufft att bruka våld.

Två fel gör inte ett rätt.

2 gillningar

Nej det är inte okej att använda våld, men samtidigt känns det som att det var det bästa alternativet i detta fallet. Han hade ju förmodligen redan försökt stoppa honom muntligt. Och att sedan lyfta bort honom ser jag som helt okej. Om han bara har lyft bort honom och inte typ sparkat/slagits med supportern tycker inte jag han gör något fel. MIF-supportern är att skylla här. Blomman försvarar sig bara.

Supportern lär väl förmodligen varit aggressiv och inte lyssnat, säkert berusad också.

6 gillningar

Jag ser inte händelsen som att det är 2 fel som inträffar. I mitt tycke är inte att lyfta bort någon våld. Jag skulle antagligen gjort detsamma 99/100 ggr

Någonstans måste man ju även lite på att Hvs ledarstab agerat rätt utifrån situationen. Annars är jag rätt säker på att detta hade fått ett större medieuppstånd och efterföljande konsekvenser.

14 gillningar

Det lilla jag vet om händelsen, vilket bland annat innefattar diskussion med HV i ärendet, så är det utrett och ingen skugga har landat på Anton. Sylveröv skall tydligen ha bett oss om ursäkt.

Så ja, Anton flyttade handgripligen ut en mif-sponsor med för mycket lingondricka ur bussen, men inte mer hårdhänt än vem som helst hade gjort när någon kliver över gränsen.

Om något mer skett, så vet vi inte detta, har inte hört något iallafall, och kan således inte skuldbelägga någon för något vi inte har koll på. Men nu är vi OT då detta är i Anna Lenas tråd.

11 gillningar

Om du menar användare här så, jag har inte träffat någon här och det där med att hålla varandra om ryggen, alla har sina åsikter här. Jag fattar inte var du får dina åsikter från

1 gillning

Hej Anna-Lena. Om du läser det här tycker jag du är riktigt dålig och bör avgå. Det blir bara pinsamt ju längre du låtsas att du klarar av det här.

3 gillningar

Att du vågar skriva så. Snart har du en polisanmälan på dig.

3 gillningar

Ta tag i vinden…samma vind som coach Blommovic ska flyga iväg med från min förening..

1 gillning

Avgå

5 gillningar

Försvinn

3 gillningar

Hennes ord om att vi ska göra allt för att inte hamna i allsvenskan. Bullshit rakt igenom.

Avsätt henne så fort det går. Sämsta som hänt HV71 sen klubben bildades.

8 gillningar