Prata om det du vill tråden

Under pandemin så lärde vi oss att arbeta på distans och det fungerade bra i många fall även om man så klart saknade sina arbetskamrater. Efter pandemin så fortsatte distansarbete för många.

Däremot så har det den senaste tiden svängt en hel del. Många företag vill ha sin personal på plats.

Hur ska man kunna känna sig delaktig i vad företaget står för om man sitter hemma hela dagarna.

Ska man bygga en företagskultur och en framgångsrik organisation så krävs det nog att man är på plats större delen av tiden. Får att ta del av vad som händer, snappa upp tugget vid fikat osv.

Sedan kan det givetvis vara praktisk att vara hemma och jobba ibland, tex man kanske har en tid hos tandläkaren eller så.