Prata om det du vill tråden

Det här är tamejfan det värsta jag har läst.

Aningen sent svar men till nästa gång så har Pizzeria Ceylan öppet till 21! Men vad är en ölbärs mot att strosa på stadens gator och njuta av livet?

1 gillning

Sanny flyttar över till Sportbladet tydligen, såg att han lagt ut på sin Instagram nu.

Följ mig för fler obehagliga sanningar!

Centralhotellet/pinchos. Bar och Ät. Tänker jag mig.

Det blir väl en logisk konsekvens av att det är samma ägare TV4/Aftonbladet. Christopher Heino-Lindberg gick väl åt andra hållet om jag inte såg fel.

Om man läser den här tråden inlägg för inlägg blir den väldigt komplicerad, näst inpå obegriplig

5 gillningar

Är det någon härinne som tror att AB kommer få ett nytt tränaruppdrag eller har han kört ner sig själv i gyttjan iom att han misslyckades totalt i HV?

Vill minnas att jag läste något om jobb i media i någon sillyspalt men ingen aning om vad som låg bakom det.

1 gillning

Anton har definitivt talets gåva, men vad tusan skulle han kunna bidra med i media? Expert? på vad då? Krönikör? Nja.. Han behöver nog börja om sin tränarkarriär i Hockeyallsvenskan eller lägre.

1 gillning

Med tanke på att ’alla’ förståsigpåare i media hyllar honom lär han säkerligen stå i båset inom kort igen. Nog ingen brådska dock, bra betalt och tillökning i familjen.

3 gillningar

Under pandemin så lärde vi oss att arbeta på distans och det fungerade bra i många fall även om man så klart saknade sina arbetskamrater. Efter pandemin så fortsatte distansarbete för många.

Däremot så har det den senaste tiden svängt en hel del. Många företag vill ha sin personal på plats.

Hur ska man kunna känna sig delaktig i vad företaget står för om man sitter hemma hela dagarna.

Ska man bygga en företagskultur och en framgångsrik organisation så krävs det nog att man är på plats större delen av tiden. Får att ta del av vad som händer, snappa upp tugget vid fikat osv.

Sedan kan det givetvis vara praktisk att vara hemma och jobba ibland, tex man kanske har en tid hos tandläkaren eller så.

jag sitter hemma hela dagarna. det tar för mycket tid att åka till kontoret, tid jag aldrig får igen.

2 gillningar

En kompis räknade ut hur lång tid jag hade tillbringat i bilen till och från jobbet när jag jobbade i Göteborg. 252 dygn i bil. Rimligt…

Vilken av våra spelare är mest filosofisk av sig? Nr 70 såklart, Lukas Rousseau-ek…

1 gillning

Det sjukaste är att du bara jobbade där ett drygt år. :wink:

2 gillningar

Hahaha. Det blev allt sex år på Volvo. Sen fick det allt räcka. Trots ett väldigt bra jobb som sista tre åren men allt runtomkring blev helt värdelöst med att vara ensam pappa till ett litet barn och pendla så jävla långt.

Jag räknade ut att jag spenderat 63 dygn i flygplan (exkl layovers) med mitt jobb, det var 6 år sen. Vill inte veta vad det är nu :open_mouth:

1 gillning

spännande, jag känner att de 20-30 minuters restid jag har till jobbet inte riktigt är jämförbart :sweat_smile:

Silly chatten är igång med MP