Prata om det du vill tråden

Väldigt få bryr sig om hockey-VM (det är ju totalt ointressant..). Säkert inte minst NHL-lirarna. Tacka vet ja SHL :blue_heart:

Vad gäller Frölundas logga så undrar jag mest hur man ens kom på den loggan. Bor det många ursprungsamerikaner i Majorna eller?

Chicago hade möjligtvis ändå nån slags kulturell närhet till sin logga, Frölunda har det fan inte.
En stinkande marulk på sin höjd.

2 gillningar

@PapaEmeritus

1 gillning

En konstig och random fråga till er alla:

Tar ni nötkött eller fläsk på er kebabpizza?

fläsk

3 gillningar

Gärna gyros

3 gillningar

fläsk!

2 gillningar

Bacon

2 gillningar

Alltid nöt :cow:

2 gillningar

Gyros. Eller lamm om det finns.

Gör en omröstning så inte hela tråden blir spammad med kebab :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning

Ska bli @Aviar :saluting_face:

Okej. Då kommer frågan igen. Vilket kött brukar du ta på en kebabpizza?

  • Nöt
  • Fläsk
  • Annat
0 röster

Ska tilläggas att en anledning till att jag inte håller på Frölunda, utöver min mormor som bodde i Jönköping, är att jag var rädd för deras logga när jag var liten.

Tycker den var grymt ful.

1 gillning

Nöt, men helst kyckling. Det finns dock sällan.

1 gillning

Jo det är väl ägarförhållandet som har ändrats. Numera ägs ju TV4 av Schibstedt som oxå äger Aftonbladet så då blir det lite märkligt kanske om deras “affischnamn” ska sitta på Expressens podd och prata hockey.

När Telia ägde TV4 var det antagligen inte ett problem att sitta på dubbla stolar.

3 gillningar

Ni som väljer nötkött, har ni sett “spettet” med nötkött på?

1 gillning

Ja?

Den typen av gigiantiska spett som hålls i värme och karvas från är inte enkom för nöt utan kan beställas som nöt, fläsk eller kyckling. Så jag förstår nog inte alls frågan. Lite för mäktigt att beställa hem ändå:
Artnr 280 Gyros Spett 80kg

1 gillning

Jag ger mig fan på att det finns någon här som är bördig i Vetlanda (av alla jävla ställen)! Finns det nånstans man kan avnjuta en kall ölbärs såhär en måndagskväll? :sweat_smile:

Kan man verkligen njuta av en ölbärs i Vetlanda? Där dricker man för att försöka glömma att man bor där.

6 gillningar

Tror du får hålla till god med budapestbakelser

1 gillning

Antar att du syftet på det pressade köttet? Finns ju faktiskt ställen som “bygger” sina spett själva av “riktigt” kött. Då är nötkebab riktigt jäkla gott! Dessvärre är det ganska sällsynt…