Min gaming historik består av Football director på commandore 64 ( mååånga timmar) och senare sid Meyers civilisation på PC.
Knappt nån som bräcker mig ser jag…
Amen…
Bra ställen. Har bott i “the bay area” i tre år, så det var som en kontinuerlig semester. Bara att ta bilen och åka i valfri riktning så finns där massor att upptäcka inom några timmars resa. Inte som norra europa som är otroligt glest på upplevelser. Lägg till ett perfekt väder på det. Alltid, varje dag, 365 dagar om året, varje år.
Påtal om managerspel så är ju Championship Manager 01/02 helt oslagbart. Jag vet inte hur många timmar jag spenderat spelandes det spelet men det är nog närmare fyrsiffrigt än tvåsiffrigt.
United sparkar ten hag, resten av ligan gråter ”sticking to the plan”
Äntligen. Att ManU förlängde med Ten Hag i somras va ju bara vansinne.
För min del hade de gärna fått ge han livstidskontrakt så kanske man tillslut fått se va planen va? Championship?
Men ja galet helt klart
Jag ska vara ärlig, mitt fotbollsintresse stendog när Zlatan slutade och har väl knappt sett en hel match sedan det men United har man följt sen man va liten.
Håller själv på liverpool så inte många år sedan man själv var uppgiven över hur klubben sköttes. Men alltid roliga matcher lagen emellan, speciellt de senaste säsongerna. United är lite i samma sits som Hv, sparkar tränare år efter år och ger jobbet till nån gammal spelare vars enda triumf är att personen lirat i laget (läs ole) störst plånbok i ligan som används flitigt men för ändå inte ut något av det.
Ne ni behöver en ordentlig tränare och inte någon kompisvärvning (likt ersättaren van nistelrooy känns som även om han bara är tillfällig) utan mer en rutinerad och erkänt bra tränare likt typ zidane. Då skulle det nog kunna hända lite saker i United igen.
Om de nu inte sitter på samma förbannelse som Hv då vill säga
Jag var i Nashville och Memphis i våras på en gruppresa. Helt underbart var det. Bridgestone Arena och Nissan Stadium(där NFL-laget spelar) låg bokstavligen mitt i smeten i Nashville vilket var väldigt coolt, i motsatts till i någon förort någonstans. Musiken var ju det stora där naturligtvis, men jag var också inne i Tennessee Sports Hall of Fame i Bridgestone Arena. Den första bilden är utanför arenan där Pekka Rinne står staty, hjälmen och tröjan är från museet.
Det är väl officiellt att Van Nistelrooy bara är tillfällig tror jag. Håller på Tottenham så har inte expertinsyn i United precis, men HV känns som en väldigt träffsäker liknelse
Gillar att snorkla på gamla dar så reser gärna dit det erbjuds trevligt undervattensliv.
Koh Lipe bäst hitintills, blir en sväng till Maldiverna i vinter.
Maldiverna kommer du inte bli besviken på. Tog mitt Open Diver där 2012. Magiska dyk/snorkelvatten.
Åker med ”suntrip” till Gran Canaria över jul/nyår.
Denna gången norra delen. Las Palmas.
Tredje året på raken. Dock olika delar av ön.
Skönt att komma iväg i vart fall.
Och svensk kaffe??
Det skulle man kunna tro.
Det är väl en av två möjligheter.
- Upp till 100. Således fem hundra unika öl.
- Snikvarianten checka in100 av samma öl
Kaffe finns i maskinen. Och juldagen i Spanien då är det gratis dricka om man så vill.
Men som sagt det finns ju soda vatten också. Om så önskas.
Låter härligt. Vilken ö var du på?
Någon på detta mäktiga forum som vet var man vänder sig om man vill skänka gosedjur?
Jobbar på skola utanför Malmö och brukar ha en årlig insamling inför jul.
De vi använt oss av tidigare har dessvärre lagt ner sin verksamhet.
Hur är det med barnavdelningar på närmaste sjukhus?
Vi var på Kuredu. En svensk familj äger det hotellet. Finns det mesta där och även ett dykcenter. En ganska liten ö som man går runt på ca 45 minuter.