Prata om det du vill tråden

faktiskt ingen dum idé, satt och sneglade lite på NBS häromdagen och funderade på det!

1 gillning

Har vi några chilifantaster här på forumet?

1 gillning

Perfekt med hotell precis vid arenan dessutom. Blir att boka ett hotellrum där så kan man unna sig lite vuxendricka och slippa köra hem direkt efter. Om det då finns något uppstyrt, antingen före eller efter, så hade det varit kanon.

Såg för övrigt att NBS fyllt två bussar nu och strax över 100 personer anmälda. Blir förhoppningsvis någon buss till, även om många åker själva dit.

Yes, men inte omöjligt att det blir en tripp, men blir tåg från växjö för min del. kan tänka mig en utflykt (och öl och mat och öl)

1 gillning

Fasen också.
Låter ju sjukt trevligt!
Man borde kanske avboka resan till Asien trots allt…

Jag har bara en timmes resa, så det kanske hade varit något.

1 gillning

Vet att Malmö Arena hotell brukar ha erbjudande. Kanske värt att kolla upp för de som ska sova över.

Japp, odlar 7-8 olika sorter varje år och äter under tiden, lägger in och maler

1 gillning

Kollade lite snabbt då jag var nyfiken, vart någonstans är bortastå? Hittar inget markerat på någon karta.

Har för mig att NBS senast fick tillgång till övre etage på sektion A4 till A7. Men kan ha fel, kan likaväl va motsatt sida.

Får skriva och kolla med dem då, tack!

1 gillning

Vart bär det av?

Vill minnas att bortastå i Malmö arena är i hörnet vid A1 A2

1 gillning

Vad för typ av erbjudande? Smålänning som man är så lockar alla typer av erbjudande :grin:

Jag bokade på A2 vänster. A1 är ju bortastå. Skickade iväg ett meddelande till NBS för att dubbelkolla.

Edit, fick följande svar från NBS

Hej, det vet vi inte 100 ännu.
Det beror på hur många vi blir. Målet är att vara på nedre, men blir vi för många så kommer vi bli förpassade där uppe. Mer info om det kommer i slutet på december när vi får besked av Malmö :slight_smile:

2 gillningar

Gjorde precis färdigt min Sriracha idag. Den svider :exploding_head:

1 gillning

@Dovahkiin Är det här något för dig :smiley: Obs! inte min pizza, utan fick bara upp den i flödet!.

1 gillning

nån gammal jönköpingsbo som beställt pizza med “möe bostongööka” :laughing:

1 gillning

Det där var bland det jävligaste jag sett i matväg🤢

3 gillningar

vad i helv…

1 gillning