Prata om det du vill tråden

De e bra!
Eller ”var ä min lille vän?” ” här”
”Jag talar om Skåne akvavit” :grinning:

2 gillningar

Bra är också när Max säger: Vad kallas den stackars sate som tappade bort sitt liv i en postsäck? :joy:

3 gillningar

Vad? Har glömt :grin:

Pausar ett tag från forumet och hv. Är trött på mitt eget jävla gnäll och har egentligen inget mer att tillägga. Finns så klart kul saker att prata om gällande hockey och ledarskap mer generellt men får bli till årsskiftet. Jag kommer inte bidra med något annat än bitterhet som det är just nu.

Hej så länge!

12 gillningar

Ja verkligen, 73 är ingen ålder. Men det citat som kommer upp först i huvet är väl
”-men Max om säger så här, det blir inget jävla marsvin”

2 gillningar

Annars hänger du i denna tråd enbart :wink:

Ha det fint så länge!

Fattar precis vad du menar… Tror alla här fattar.
Hockey är fan inte kul längre.

Man måste hitta annat att engagera sig i.

I ett mail från SHL. Tror de hade skickat någon sorts insatsstyrka av psykologer till Jönköping om vi alla svarade ärligt på denna enkät :rofl:

8 gillningar

OMG :see_no_evil: :rofl: :face_vomiting:

2 gillningar

De skulle sparat pengar och återanvänt förra årets…

1 gillning

För den ger ju inte alls PTSD-Deluxe…

6 gillningar

Tycker personligen den är bättre, även bättre än 2022 års variant.

Är blue bulls på väg tillbaka? Tycker mig se tecken på det :yum:. Måns kom till match med en bluebulls keps såg jag häromdagen. Kanske det är en revival på gång? Bevare oss väl

2 gillningar

Stänger av Tv4 och letar mig ut i serievärlden. Letar efter några serier som är najs att “bingewatcha”.
Ser FROM just nu och gillar den starkt.
Några förslag? För ingen kommer väl titta vidare på hockeyn efter detta?

Asså jag är helt såld på What we do in the shadows.

3 gillningar

De är skitrolig!
Sen gillar jag the Rookie på Netflix också om man gillar polisserier. Den är ganska lagom.

3 gillningar

Håller med, castingen i den serien är klockren! Känns som man prickat rätt på samtliga karaktärer

2 gillningar

IMG_5531

2 gillningar

Disney+ har nyligen släppt första säsongen av de tre spinoffs på The Walking Dead, som vi just nu plöjer, inne på serie 2 av 3. Tyvärr bara 6 avsnitt i varje.

Darryl va bäst tycker jag, Rick var seg…

2 gillningar