Prata om det du vill tråden

TV4 har gått ut och kommenterat det hela och säger där att kompensation går att få ut men att man då får höra av sig till deras kundtjänst

Sen va det innebär i summa vetefasen

1 gillning

Aldrig hört talas om Bluesky, men då är ju jag en gubbe som gillar mail och text-tv. :slightly_smiling_face:

Vad skiljer Bluesky från andra plattformar?

Edit: Läste på lite, verkar vara same same fast mer transparant och vänligare ton.

1 gillning

Har i många år drömt om en HVTV-sändning som alternativ till TV4:s piss. En sänding som fokar på ens eget lag och där pengarna går in i föreningen.

6 gillningar

Ja, det hade varit nåt! Typ som ett distans-säsongs-kort!

Minns att förr kunde man köpa ett abonnemang med bara favoritlagets matcher från Cmore (?). Har för mig att det gynnade laget på nåt sätt.

Nåt sånt skulle man ha, då jag är totalt ointresserad av andra lag.

Här har du summan :face_in_clouds:

2 gillningar

2 fria dagar.

Jisses, vad ska du göra med alla dom pengarna??

6 gillningar

Möjligheterna är oändliga!

Hahaha alltså allvarligt? Vilket skämt.

Skulle ju egentligen vara åtminstone samma avdrag på fakturan som det kostade att köpa en match pay per View förr i tiden när det fanns. Var väl nån hundring iallafall (inte mycket det heller med tanke på va det kostar i månaden men bättre än den skiten iallafall)

1 gillning

Stämmer bra det. Det va tider det. Minns ej exakt vilka år det handlar handlar om.

Fick också två dagar, vilket i praktiken gör att jag kan förlänga mitt månads abonnemang på torsdag istället för måndag, vilket i sin tur gör att jag klämmer in sista matchen innan jul. Så för min del blev det ganska okej

Kan det nog vara iofs, vet inte om det måste uppges på Spotify eller inte?

Oavsett riktigt go låt som slår många av de andra HV-låtarna som har gjorts av fans.

Svarar här för ot

Nej vi har fortfarande tjänstemannaansvar. Du är skyldig att utföra ditt arbete enligt politiska direktiv.
Däremot har det varit många turer om ett utvidgat ansvar som kan ge större följder, har inte koll på alla detaljer där.

Du vill förmodligen inte ha 20 extra tjänstemän för att kunna hantera stora flöden av ärenden under perioder (slöseri med skattepengar). Nyligen har det varit kort arbetsvecka och jag gissar att det bidrar till kön.

3 gillningar

Jag vill inte klanka ner på tjänstemän. De gör säkert så gott de kan med resurserna de har. Jag menar mest är att det inte hade förvånat mig om nån med speciella sympatier åt nåt håll lätt kan maska med ett ärende utan att tekniskt sett göra nåt fel. Har inga som helst belägg för att det är så dock.

Det finns alltid idioter. Eller iallafall folk som gör idiotiska saker. Värre saker har ju skett, med folk som nyttjar sina positioner på otillbörligt sätt.

1 gillning

Ja precis, det hör vill till kategorin konspirationsteorier här men just att det går fortare för ett lags spelare än ett annats som förefaller vara liknande ärenden får ju en att undra.

2 gillningar

Jag köper att potentialen för idioter alltid finns men skulle inte riskera jobbet eller böter ens för att bidra till att öka LHCs risk att hamna i HA.

Å andra sidan är man så puckad att man håller på lhc så kan man göra vilken skit som helst. :joy_cat:

4 gillningar

Vår folkkära Allan Svensson har gått ur tiden. En stor barndomsfavorit som var helt lysande inte minst i sin roll som Gustav Svensson. Vila i Frid Allan🌹, nu får du sköta postsorteringen från en plats i himlen istället

18 gillningar

Ja, sorgligt, för tidigt. Vilket Svensson Svensson-citat minns ni bäst?

Finns ju många bra men
“I Sverige måste vi dricka sprit för att ha roligt” är ju så klockrent som det kan bli…
“Va e de här för jävla stolpskott? Var är Arne Weise?”

4 gillningar