Håller med, säsong ett var klockren! Hoppas de kan gå till något liknande till säsong 4, om det blir någon.
Mayor of Kingston tycker jag är grym, det blir mitt tips
Baywatch är fin. Kolla den. Alltså. OG Baywatch.
True Detective säsong 1!
Byter story från säsong till säsong, resterande säsonger kan du skita i men den första säsongen de gjorde med Matthew McConaughey och Woody Harrelson i huvudrollerna är ett mästerverk!
Helt ärligt bör det ta slut nu. Det är fortfarande bra men det börjar kännas som att man mjölklar serien nu.
Ja, lite så har det ju varit säsong 2 och 3, de hade behövt ta det vidare på något sätt, inte bara introducera mer konstigheter fast stanna på samma plats.
Köper den frustrationen. Säsong 1 va svinbra men säsong 2 och 3 känns som de bara skrikit på varandra helt ärligt. Känns som att man borde få mer svar utspritt än ett stort svar i slutet bara
Inte riktigt inne på samma serier som många andra här. Har svårt för walking dead…
Men kan tipsa om Masters of the Air, om ni gillar serier om WWII…
Jag gillar Ullared. Så jäkla kul
Vik hädan!
Hela Sverige bakar varje onsdag med.
Jag var där idag… så kul var det inte.
Ouuuch! Still alive @Robert.76?
Jadå, happy wife, happy life . Var ganska lite folk så jag fick inga större utbrott, dock smakade kaffet rävgift.
Är i Thailand, på Ko Lanta. Så här ser det självklart ut på lokala haket
Namnet passar bra för lite flykt från SHL tabellen
Stranden håller lika hög klass som HVs fans.
Också HV:are i exil just nu. Lika bra att slippa se sista ångestmatcherna innan ledarförändringen.
Och ni på forumet som återkommer till hur värdelös föreningen är kan jag meddela att HV har ett stort värde, till och med ett gammalt medlemsskapskort ger ljus och värme i ett kallt Paris.
Känns mer spännande och pulshöjande?
Tror det var nån som gillade Outlander…
Vad kan rekommenderas till mig då som gillar den och hatar vampyrer men gillar suits och seinfeld och sån skit ?