Prata om det du vill tråden

God jul HV fans!

2 gillningar

god jul!

1 gillning

Detsamma!

2 gillningar

God jul :christmas_tree: till alla HV-fans!

4 gillningar

Det stämmer nog. Årsmötena var på olika ställen.

God stöd-hjul önskas lhc

1 gillning

Det allra första mötet vi hade när föreningen bildades var i bussen till en bortamatch.

4 gillningar

Det stämmer nog. Sista årsmötet var på Lilla Krogen vill jag minnas. Tror inte det stället finns längre.

Nån här som ser JVM? Jag har fått nog efter alla tveksamma och USA-/Kanada-vänliga domslut. Förra årets semifinaler kändes ju smått bisarra. Och det har ju varit en massa sån här skit i alla år tillbaka i den här turneringen. NHL-domare och alla pengar som pumpas in från kanadensisk TV. Lätt bli cynisk.

Svårt att glädjas åt framgångar och mål nu i början när det sen avgörs av nån märklig tripping, diving eller icke-tripping, eller nån kanadick som förstärker som fan och alltid har domare med sig. Mål som blir mål eller inte mål.

1 gillning

Tittar, men inte mer än så. Det är lagom underhållning mellan HV och annat i mellandagarna.

1 gillning

tycker det generellt är väldigt rolig hockey i jvm, brukar kolla lite beroende på julfirande och så vidare.

lägger inget större värde i det mer än att man hoppas det går bra för Sverige och underhållning i sig.

2 gillningar

Ja det är väl lite så, man får njuta av spelet men skita i hur det går.

Älskar Jvm, brukar sitta uppe på nätterna med en stor kanna kaffe

1 gillning

Kom att tänka på den här gamla matchen innan. Hade varit en regelförändring som stuckit ut :slight_smile: Slantsingling avgjorde Tre Kronors match
Nån som såg matchen? Om den nu gick på tv. Fatta vilken chock för spelarna.

9 gillningar

Kör vi lite quiz.

Vilken film är detta? Ingen lätt bild kan jag tycka men ett fan av filmen borde kanske veta :wink:

Tillbaka till Framtiden! :slight_smile:

2 gillningar

Men för fan! Jävligt bra gjort haha :joy: Trodde inte nån skulle gissa rätt så fort :see_no_evil:

Jag har precis släpat ner (ytterliggare) ett stort arkadspel i källaren hemma. Som alla andra spel jag äger så fungerade det inte vid inköpstillfället men det löser sig. :grin:

Jag började fundera lite, är det nån mer som är lika skadad som jag och samlar på sånt här?? Saker som man inte ens kan flytta på själv.
Flipperspel, airhockey, pokermaskiner, banditer och arkadspel.

Sen vi flyttade har min arkadhall legat i malpåse men nu så börjar den så sakteliga bygga upp igen.

Dessa finns i mitt garage/kontor/arkadhall:

TSPP
AIQ
Godzilla (om några dagar)

Har tidigare haft DI, TZ i samma garage.