Prata om det du vill tråden

Man är bra sugen nu kan jag säga, 27 mars var jag ute förra året, tror det är den tidigaste rundan jag gått

Förra året var det sent även här nere. Det ser ut att bli bra mycket tidigare i år.

Då får jag ge mig söderut!

23 mil söderut från Jönköping räcker.

1 gillning

Vad hamnar du då, gränsen mellan skåne/småland?

Kristianstad.

1 gillning

Är just nu arbetsbefriad 6 månader och satt i karantän från min anställning jag sagt upp.
Får börja jobba igen den 10e juli.

Hade varit mumma om det var april nu så man kunde spela golf om dagarna.
Fan inte kul att gå hemma så länge alltså :face_with_raised_eyebrow:

Valde helt fel säsong att byta jobb :rofl:

2 gillningar

Ja, den frisyren glömmer nog ingen!

Även övriga i detta inlägg:

3 gillningar

Finns det ngt ställe i Jönköping som man kan gå o käka och se superbowl på söndag? :slight_smile:

Planerad visit i Jönnet idag vilket jag inte minns när det hände senast utan att det var hockey med i bilden. Har min 25-åriga dotter med som gärna vill gå på bra pub innan middagen som är sen, med god öl men gärna utan Marshall-högtalare på högsta ljudstyrka. Är den där bryggeripuben nere på Tändsticksområdet fortfarande vass? Finns det något annat alternativ som forumet rekommenderar?

Den är kvar. Det finns också Hantverk1 uppe vid Sofiakyrkan.

1 gillning

Tjena! Träffade en receptionist på Best Western Göteborg igår. HV71 fan pga sin farsa. Lite forum-aura över honom så tänkte kolla om du finns här? :grin:

Forumaura? Deprimerad, flackande blick, kan inte prata om något annat än hur kasst det går för HV?

10 gillningar

Hehe. Nä menade intresset, dock hade han nått ett mer avslappnat stadie där han på min kommentar om dåliga läget sa man kunde vända tabellen upp och ner så…:grin:

Hej! Vet någon ifall det är öppen träning idag och när?

Sista ödesveckan, eller vafan man benämner det som. Sen… kval

Har någon sparkats än?

1 gillning

För att minimera risken för OT så flyttar vi helt.

Kan bara instämma enligt ovan. Det är precis såhär det ska vara, att man kan konstruktivt diskutera och föra dialog oavsett lag tillhörighet. Idrott förenar.

Tillsammans bidrar vi till att forumet är en trevlig plats.

4 gillningar